Loydu.com'a Hoşgeldiniz

Sitemizde çeşitli kaynaklardan derlenen haber, bilgi ve içerikleri bulabilirsiniz. Şikayet ve telif bildirimleriniz için lütfen tıklayın.

Güney Afrika Irk Kültürü ve Sporları: Mzantsi'deki Afrikalıların Medenilik, Sanat, Spor ve Kültürel Aktarımının Sökülmesi

Güney Afrika Irk Kültürü ve Sporları: Mzantsi'deki Afrikalıların Medenilik, Sanat, Spor ve Kültürel Aktarımının Sökülmesi

Ehil Sanatçının Heykeli ve Dumile Feni'nin Heykeli Onurlu, Kuvvetli, Uzun ve Kuvvetli Görünen Afrikalı Erkek Figürü-Heykeli Kültürel Afet Güney Afrika'daki (Mzantsi) Afrikalıların At?...

Ehil Sanatçının Heykeli ve Dumile Feni'nin Heykeli

Onurlu, Güçlü, Uzun ve Güçlü Görünümlü Afrikalı Adam Figürü Onurlu, Kuvvetli, Uzun ve Kuvvetli Görünen Afrikalı Erkek Figürü-Heykeli

Kültürel Afet Güney Afrika'daki (Mzantsi) Afrikalıların Atık Yolları ve Araçları

Katışıksız dünyada bir Afrikalı gibi 2000 yılı üstünde süredir basın, buhran ve pres beraber karşıt karşıyayız ve günümüzde bunlar aşırı yoğunlaştı . Öyle, bu noktada, kültürlerimizi biraz nesilden diğerine nasıl aktardığımızı, birçok yerde kırılmış olduğunu üstünlük etmeye başlıyoruz?

Öyleyse, sonradan, Afrika kontrollü yaklaşık sosyalleşme sürecinin misyonu ve kalitesinin, baskıya verilen esas bir tepkiden daha fazlası olduğunu not edin. Sahiden, ama kimi birey imgelem edebilir ve tanıyabilirse, temelde kabuklu kimi bireyi ve şef kolektif gelişimi, refahı ve refahı cesaret verme etmenin biraz yoludur - bu arada kültürel soykırımı önlemeye ahbap olacaktır.

Afrika bununla birlikte 'toplumsallaşma pratiklerinin' aktüel ve temellerinin atıldığı ve atıldığı kimi ülkedir, ve bu temelli format baştan sona dünyadaki özbeöz kültürleri etkiledi. İlgili önemli verilere başvurulacak olursa, bütün dünya, hep ulus ve onun bütün halkları Afrika'ya çelme etti ve herkes kendi kaderleri ve Milletlerinden sorumluluk gerektiren ve otorite sahibi olan, aslına uygun anlamıyla temel Afrika kültürlerini buldular. < Kıtı Kıtına, doğuştan kaynakları ve / ya da insanları çalmaya azimli ve kasti olan, konut sahibi topraklarının kontrolünü ele geçen ve insanlarını idare edip saltanat azalarak almaya zincirleme yabancıların misyonudur, Kadar köleliğin ve sömürgeleştirmenin gelişine tanık oluruz İnsan hafızasında ve tarihinde yabancı bazı ölçekte.

Günümüzde bile, bu yazıyı yazarken, bu hakimiyet ilişkilerini kalmak niyetinde olan bu 'yabancıların' soyundan gelenlerin görevi yenge takip etmektedir. ve şu anda bilinçli olduğumuz itaatkarlık. Afrika'nın çeşitli insanların ve ulusların ihtiyaç duyduğu şeylere efendi olduğunu ve bunların hiçbirinin bunu ödemeye kolay olmadığını not etmeliyiz.

Bu bununla birlikte, bu tipik örnek ve şimdiki sömürgecilerin misyonu ve amacı, bunları suç biraz şekilde sağ çıkarmaktır. İnsanlık dışı eylem Afrikalılara dayandı ve bunu eleştirici, sürekli ve kara çalma niteliğinde propaganda kampanyaları başlatarak yaptılar.

Sömürgecilerin / emperyalistlerin bu hamlesi, Afrikalıların küre biçiminde gibi kelimesi kelimesine ve tamam biraz şekilde ayrıntılarıyla köleleştirilmesini sağlamaktı.

Öyleyse, Afrikalıların zalimlerinin bu saçmalıklarına çok daha yakından baktığımızda hedefleri ve yenge katışıksız Afrikalıları Afrika'ya her şeye ve hep şeye direnmeye özendirmek ve Afrikalıları Avrupa, Avrupa ve değişik bölgelerin Sıkıcı dünyanın Emperyalizmi üstünde küre şeklinde gibi Afrikalılara karşı hiçbir suretle konuşmamaları dolayı caydırmak için uğraş gösterildi.

Söylem ve Afrika halkını bir bir sosyalleşme süreçlerine hükmetmeye yönlendirmeyi amaçlayan varlıklar bünye stratejileri, aksine Afrika lokal geleneklerini bina etmeli ve geliştirmelidir. Afrikalı atalarımızın / kendimizin yapı olan ve teyze biraz bağımlılık olan ve onların çeşitli nesiller baştan başa aktardıkları kocaman gelenekleri özetleyen çeşit çeşit döküman ve sözlü hikâye var.

Afrikalıların gelenekleri işte budur. kronikler tenkit etmek zorundadır ve -se bir gereksinim ortaya çıkarsa, küresel gibi Afrika halkının ve özellikle de Güneyden Esen Afrika'nın karşı tarafta olduğu çağcıl zorluklarla düzgün yaklaşık şekilde başa çıkmaları için onları iade etme çalışmaları gerekiyordu. Kendi bölgesel sosyalleşme uygulamalarımızı iyi anlamak, birleşik kimi Afrika Ailesi gibi geleceğe iyi geçinmek göre bazı gaye netliğine ve ileride biraz vizyona efendi olmamızı sağlayacak ve bize arkadaş olacaktır.

Afrika halkı beri muhalif savaşlarla yüzleşmeye ifa ediyor. biraz halk kadar kime olduklarına konusunda vizyonlarını teslim etmemeli yahut görmezden gelmemeli / kayıtsızlık etmemelidirler.

Sömürgeciler Afrikalıları köy işi düşünsel değerlerinden, ailelerinden, kültürlerinden ve topraklarından ayırt etmek için ağır çalıştılar, Afrikalıları eleştirenler, Afrika halkının kabuklu kimi kültürel ve evrimsel temellere usta Afrika halkı uygun yaklaşık bağlantısızlık olduğundan muhakkak oldular.

O zamana o kadar Afrikalılar biraz karşılama saçma serbestlik kazandılar ve samimi pratiklerini ve kültürlerini arkadaki kazanmaya hazırdılar. / kayıtlar, Afrika olmayan propaganda tüm hızıyla yerine getirme etti ve hoşnutsuz biraz gaddarlıkla dayatıldı, bağımlılık emperyalistlerinin bu propaganda makineleri, o zamana çok Afrikalılar ile Afrika'daki herhangi bir davranış arasında zekâ kimi kopuşu sağlamayı başardı. Yüksek ilerideki ve değişmez etkiler, günümüzde, diye esas böylece Afrikalıları kendileri olmaktan alıkoyan zihinsel ve toplumcul karışıklık olarak gördüğümüz şeyi yarattı. Bu ardıl etkiler tasarlandı ve Afrika halkının bir araya gelerek asıl ve otonom yaklaşık özgürlüğe ulaşmasını imkansız ışık halkası getirdi. Bu Merkezin Amacı, bu ayrılma ve yanlışlığı tekrar yönlendirmektir.

Afrika Kraliçesi ..

Nkosinathi Khanyile'nin"African Quee" /> Nkosinathi Khanyile 'nin her günkü Yunan heykelinin estetiğini 'amasumpa 'nın estetiğiyle birleştiren" African Queen 1 "i, teklifsiz olarak Zulu çömleklerinde ve sosyal tanımlama tabut taşıyıcı eyer kaltağı oymalarında kullanılan hafifletme desenler. "African Quee

Mzantsi, Birbirimizle Dar Konuşalım ...

Neden Kendimizden Nefret Etmeye Geldik? Pekala, konuşalım

Genel Olarak sert artı müzik yayınlarım , sanırım müspet hisler ve ara sıra talimat ve bilincimizi çoğalmak göre bir yazarlardan özgün canlı kadar yazılı makaleler yazıyor veya yayınla.Bir medya meraklısı / Tarihi ve Medya yazarı ve analisti iken, FB'hem birkaç Wall izliyorum. Bunlar, eleştirel bazı gösterme açısıyla bakıldığında, bizim açımızdan, sorunlarımız ve fena durumlarımız ilgili konuşuyor ve umursuyormuş aynı hareket eden, saldırgan diz değişim tepkiler ve rantlar.

Pekala, halinde Dedikodular ders olduğunda, uyanık bir işçi artı amma palavraya giriyor gibi görünüyor, hemen hemen bu gerçeklerden uzaktır. Küçük kremimiz, kabul edilmek ve Avrupalı ??gibi ortaya çıkmak amacıyla acele ediyor ve Afrikalı değil? Bu bazı gerçek ve bu konudaki herhangi birinin tersi görünüm açısıyla tartışabilirim ...

Aka ve büyük ihtişam hayalleri altındayız, ise birey daha fazla bozukluk biriktirirse ve ruhunu ve insanlığını (Ekim, Gelenek vb.) Feda ederse, bu ivedi değil, başka bozuk para mevcut. Kendimizi, biz Güneyden Esen Afrika'nın Afrikalılarını, çıkamayacağımız yaklaşık çukura kazdık. Çeşitli kültürlerin yoksul kopyaları olmak için yüceltiyor, bedel veriyoruz ve sert çalışıyoruz ve maddesel zenginlik ve teknolojik araçlara bağlıyız ve değişik kimi muamele değil.

Kültürel kültürümüzü tenezzül etmeme ve kibir dair kabiliyet kazandık. Bizi Güney Afrika'nın Afrikalıları eden ve dünyadaki başka halkların uşağı haline götüren dilbilimsel, müzikal ve farklı miraslar. Kafaları ilişkili, korkmuş ve aptallaşmış amma halkız. Biz Mzantsi, neler olduğuna ilgili her fikrimiz ve yönümüz bulunmayan. Hepimiz belirsizliklerle, güvensizlikle doluyuz ve sert fırsatçı olan tabi olmayan amma saçma burjuvazi -li geçinip gitmek zorundayız.

Toplantılarımızda herhangi bir durumda, ne cins yaklaşık durumla ilgili sual sorma eğilimindeler. otomobil sürüyor, nerede yaşıyor yoksa nerede yaşıyor, bugünkü batılı modasını giyin, kendimizi alışılmamış parfümlerle, mücevherlerle lekeleyin (derhal bizim ayrıca dişlerimize koyuyoruz), sırnaşık bazı servet -de yaşayın ve öyle Memnuniyetsizliğimiz amacıyla şimdiki durum ve aktif kütüphaneye yeni gelen kitap ve Afrikalı gibi değil, Avrupalı ??iken kabul etme edilme arzusu.

Günümüzde, kültürümüzü reddetmekte hoş bir şekilde ülkü geldiğimiz karşı, arıza eğitimli, bilgisiz kimi ulus haline geldik. genç ve en ince ayrıntısına kadar amaçsız büyümüş nüfus.

Bugünlerde hastalanıyoruz, çoğumuz edebiyat ortasında ve sıcağında grip, zatürree, kanlı basur, serbestlik falan rahatsızlıklardan muzdarip.

Suyumuzu denetim etmiyoruz (biz, yani ordumuz bu içki içmek suyunun yoksul tüketicileri). Yaptığımız tüm şeyde beceriksiziz. Hükümetimiz ve liderlerimiz iken tavır veren garip yaklaşık haydut ekibinden oluşan bir şerit yoluyla yönlendirilen beyaz adam kayırmaya, kayırmacılığa bağlıyız.

Ulusal hoşsohbet sorumluluk pozisyonuna getirildiği sözde millet cahildir, beceriksiz, işlevsiz, şuursuz, gururlu ve halkın kasasına hırsızlık eden, kanunsuzluk yaygındır, tecavüz ve canice toplumlarımızda kroniktir, Alkolizm pandemik kimi hastalıktır, uyuşturucu kullanımı ve yayılması aramızda yeni düzgün hale geliyor.

Kiliseler cemaatçilerini kandırıyor, aşırı lanse edilen ve sıklıkla suistimal edilen Ubuntu kavramı, farklı ve arızalı Afrika kolektiflerimizde bundan böyle gerçek değil, çocuklarımız Afrika tarihe geçmiş, gelenekleri, kültürleri, gelenekleri, dilleri ve farklı kutsal ayinleri ve uygulamalarını üstelik bilmiyorlar, ve biz, tedavüldeki yaşlılar onlara yardım dahi etmiyoruz, ne de fonksiyonel olarak kültürümüzü, geleneklerimizi, geleneklerimizi ve her şeyi yakalayamayız.

İnsanlar ANC'yi eleştirmekten korkuyor, ANC arsızca bütün güçlerini bir bir başına kaldırdı ve çarpıtıyor ve kendi yönetimini cahil ve eğitimsiz ülkü getiriyor ve bizi iktidardaki amma şekilde yönetiyor.

Kimse bizim bir kusur olduğumuzun ve eskimiş varoluşsal gerçekliğimizin katışıksız yönlerinde toprağımızın yüzünden bulunmayan edildiğimizin söylenmesini istemiyor.

"Siyah millet, inşaat etmezse dalgın edilecek. Yüzyılın en sonunda Afrika'da bir Siyah (Afrikalı) Süper Güç. "
Chinweidzu

Wilson'ı incelemek bizim göre kompartıman açıcıdır, eğer yüzleşmek amacıyla cesaretimiz ve cesaretimiz varsa rengi atmış varoluş halimiz. Wilson şöyle yazıyor,

"? Felsefe şeklimiz, eylem şeklimiz, eziyet çektiğimiz mağduriyet türlerinin yaratılmasına tanıdık oluyor. Ak adamın Afrikalı adamla ilişkide üstlendiği sıkıcı konfigürasyon Büyük ölçüde, kendimize, zalim tasarımlarına tanıdık olan ek orta konfigürasyonda kalmamıza izin vermiş olmamızın amma sonucudur. "er, biz biraz ırk iken biz değilsek için olamaz".

"Ve Beyaz adamı dönüştürmenin bir yolu da 'kendini dönüştürme''dir. "Biz değilsek şu fert olamaz".

"Böyle, kişiliğimizin o kısmının, topluluğumuzun diye kısmının ve kendimizin üzerinde olan kısmının sorumluluğunu almalıyız. otorite bizde ve ki kısmı değiştiriyoruz.

Onu değiştirmeyi kimi umursuyor fakat? Önemli değil!

"En büyük sorunlarımızdan biri, Afrika liderliğinin Beyazları dönüştürmeye dahil olması. Bu hem de bizi tekrar tekrar yanlış yönlendiriyor. Vazgeçin! Eyaletin rehabilitasyonundaki baş adımlardan kimse Afrikalı erkek / Kadınlara Ait / Çocuk, vb. Beyaz adamı bırakıp onu unutmaktır! "

Bu, Mzantsi'deki Afrikalı elitlerin başlarını ve saf derilerini sarması için ağır çetin yaklaşık faaliyet. . Neden acı ve serkeş yağmalardan vazgeçsinler? Neden tüm Afrikalıların iyiliği hatırına gelirlerinden, tecrübe tarzlarından, güçlerinden, önemlerinden ve pratik standartlarından vazgeçsinler? Sebep yapmalılar?

Bu, Güneyden Esen Afrikalı milyonerlerin karşı karşıya kaldığı bu "n,yet gün" hiç birini durduran esrar. Neden yıldızlar ve yetki insanlarıyla uğraşmasınlar? Golf oynamaktan caymak mi? Evlerinde hiç 'dost' yok mu? İş yaratmıyorlar mı, sıkıntı ediyorlar? Sebep bereket ve modernlik dünyasının donanımlarını özümsememeliler?

Doğa modernken sebep eski ve eskimiş, sahte Afrika kültürüne, geleneklerine vb. uymak ve kompliman göstermekle uğraşsınlar. ve 21. yüzyılda ilerliyor.

Afrikalılar olarak kim olduğumuza etrafında baş karışıklığımızdan kurtulmalıyız. Biz ne Amerikalıyız ne Avrupalıyız ister olmayacağız. Biz hiçbir şekilde için halk müziği olarak akseptans edilmeyeceğiz, bunun yerine, kendimiz olsaydık, başkalarını / onları yankı etmeye çalışmadan bize bir kat daha fazla saygı duyacaklardı.

Düşüncelerimize kültürümüz öncülük etmelidir. Belirli durumumuz davranışımızı, geleneğimiz, kendimizi bir millet ve ulus iken belirlememizi sağlar. Iç Lastik ve diğer Batılı medeniyet imparatorluk eserleri ve aletleri ile kısım kırpmayı göze alamayız. Bunları bilmeliyiz oysa kendimize uymak karşı kullanmalıyız. Ruhumuzda ve herkes kendi bölgesel kültürlerimiz, geleneklerimiz, geleneklerimiz vb. Pahasına benimsemeye ve benimsemeye eğimli olduğumuz diğer şaşı kültürel gerçekdışılıklarda Avrupa kökenli olduğumuzu düşünemeyiz

'Delilik (Ruhsal Eğilim) Ve Kulak Kiri '

Afrika toplumu kendisini incelemeli ve kendi deliliğine, ölümüne, zulmüne ve güçsüzlüğüne ne rating katkıda bulunduğunu görmelidir.

Etrafa bakıldığında herkes kendi topluluklarımızda, aşırı bir çılgınlık ve us sağlığı gerçeği var. Wilson'dan şunu öğreniyoruz "

" İnsanların birbirlerine yaptıkları ve annenin, babanın veya başka birinin çocuğa yaptığı iş yok, akıl hastalığı sorununun yaklaşık parçası.

Avrupalıların daha aşağı olması öyle ayrıca yok, biz diye ve bu ve Avrupalı ??karakterimize fena davranıyor, vb, Cobbs ve Price'ın işaret ettiği aynı, bu öfkenin tepkisidir, 'Kulak Kiri tepkisi. '

"Evet, gençlerde ağda, toplumu dalgın yapan ve avlayan insanlarda öfke bulacağız, gerçekliği bozan, bireyin yaratıcılığını çarpıtan, esans türünden olanı çarpıtan bu tepkidir. birliği ve bireyi davranışından kurtarabilecek mekanizmayı çarpıtır, "o yazıyor Wilson.

" Annemle bağıntılı her günkü şeyi genel olarak banka memuru biraz esrar bağımlısıyla konuşuyordum, valide onu sevmiyor ve annem ona fena davranıyor. Ve bu yüzden kendini yalnız iki seçeneğe usta olarak gördü, ya annenin olacağını söylediği davranış olacaktı veya annenin olacağını söylediğinden ileride olacaktı - hep ikisi da anneye reaktif kadar, ikisi hem ona tabi anne, özbeöz ikisi hem de onu kimi ana yaratıyor.

"Afrika (Kara) burjuvazisi farksız derecede Afrikalı (Siyah) hilekâr olduğu falan yaklaşık yaratılış, ikisi hem de gerici tarzlar ve tüm ikisi keza insanların Ak baskısı ikilemleriyle başa çıkmaya çalıştıkları biraz çük. Ve çoğu vakit insanlar bir tek iki seçenek olduğunu düşünüyor (ve düşünüyordu), Ya ona bu şekilde tepki veririm veya alternatif şekilde denek veririm, Buna öfke birlikte ayıraç veririm veya aşarım.

"Ancak öfke, antipati ve intikam tepkilerinin kişiliği yakalamasına, zihin ve dikkati tüketmesine ve yoğunlaştırmasına özür verilmezse, olabilir ki vakit başka öbür, alternatif amma yaklaşım keşfedilecek.

"Bir erkek iken kendimizde tanımamız gereken iş bu.

Dedikleri falan? Sadaka Yarışı! Halkımızın durumu 1950'lerden (ve 1960'lardan) bu yana kötüleşirken neden liderliğimizi sorgulamıyoruz? Günümüzde, kendimizi halinde bulduğumuz sorunlar ve durumlarla aracısız olarak yüzleşmeyi reddeden bir liderliğimiz hazır.

"Topluluklarımızın iktisadi ve sosyal kontrolünü ele geçiremediğimiz için ve Afrika Odaklı bazı görüş oluşturmadığımız dolayı ve beyinlerimizi geliştirmemek, kastetmek, öğrenmek, araştırmak, oluşturmak, kurmak ve büyütmek karşı kendimizi kısmen delilikten güvenilir tutmalıyız. Böylece, sorunun böylece da teşhis meselesi olmadığını ilerlemiş sürüyorum. hükümsüz göre, anca kendimizin teşhisi, sistemin teşhisi ve dahası - devrimin çalışmasına ertelemek. (Wilson)

Bu parçaya "Hadi Konuşalım Sharp With One Another ". Melaninimizden değişik bazı renge dönene pek hepimiz devrimci ve siyasi cilalayabiliriz fakat bu, Mzantsi'de eleştirici kimi problem yaşadığımız gerçeğini değiştirmeyecektir. çıkışlar ve dönüşler. Bu yadsınamaz amma gerçektir. Bazılarımız burada Mzantsi'keza çok konuşmalara zıt çıkıyorlar -diği için bu, bizim (yoksulların) kırılmış aktüel bitkin varoluşsal gerçekdışılığımızdaki gerçek durumlarını ve gerçekliğini korkutma ediyor.

Gönderilerimde Beyaz halk konusunda şiddetli pozitif konuşmayacağım, ancak günümüzde başımıza gelenler dair aracısız olarak kendimize (Afrikalılar) hitap edeceğim.

Bunun bir problem olduğu dair kendimizi kandırmamalıyız Bu, Güneyden Esen Afrika'daki Afrikalıların karşılaştığı yahut yalnız bize özel. Yeterince salak olan ve buraya Güney Afrika'ya yeni başlayan ve amma gurur ve kibirle hareket eden - ne kadar "inga'nt" olduklarını gösteren Afrikalı Amerikalılar, bizimle benzer gemide. Bunu söylememe lüzum bulunmayan -diği için Afrika'da kimi Afrikalı olduğum göre kovulabilirim, oysa Wilson iddialarımı taşıyor ve bu, dünyanın katışıksız yerindeki Afrikalıların, ne olursa olsun eşit ve tıpkı şekilde savaşmak zorunda oldukları şeydir. .

Amerika'ayrıca Afrikalı Amerikalı olduğunuz için daha iyi değilsiniz, ego keza Anavatanda Afrikalı olduğum uygun ileride değilim ... Hepimiz benzer gemide, hapishanede ve muğlak işkence, bunalım depresyon ve adını sen bölme, farksız bok herif. Bu sene dolayı hazırlayacağım makalelerin açış bölümlerinin bu bölümünde, Wilson'un ne öğretmesi gerektiğini dinliyor, izliyor / öğreniyoruz ve sırası gelmişken biz Afrikalılar Afrika'da ve Diaspora'daki herkes umutsuzca sırasıyla akıl sağlığına ve yaklaşık ahali kadar hayatta kalmaya gereksinim duyuyor ...

Wilson, bununla beraber dalkavuk olamayacağımızı ve Afrikalı olamayacağımızı söylüyor, -diği için -se tek olacaksa Bugün kendimizi köleler kadar gördüklerimizi, biraz Afrikalı yapan bu özelliklerimizi yaklaşık kenara atmalıyız? Bu aşırı şiddetli ve Wilson'ın aşağı WLIB'de Gary Byrd birlikte yaptığı röportajın tamamını kaba itinalı amma şekilde dinlemek önemlidir. York ...

Kendinden Antipati ve Ak Üstünlüğü, Dr. Amos Wilson

Apartheid Alt Katta Afrika Sanatının Az Evrimsel

Afrika Kimliğinin Afrika Güney Afrika Sanatı Sanatı ..

Sanatta amma tema olarak 'benzerlik' bizimki olası postmodern bir toplumda öldürücü bazı sorundur.

Kendine Güven kimim? Biz Kimiz? Biraz değişim sismografı olarak sanat, da kişisel da toplumsal yaşamlarımızdaki dönüşümün amma habercisi ve yansıtıcısı olabilir.

Sanatkâr, üçüncü kimi varoluş olarak toplum ve kişi aralarında, alım satım yoluyla arabuluculuk değer. / yaratır. Bu üç unsuru ve etkileşimlerinin dinamiğini nasıl anlayabiliriz?

Bunu yapmanın en iyi yolu, küre şeklinde ve lokal bağlamı göz önünde bulundurmak, örnekleyen birkaç cennetlik sanatçının çalışmalarına ve sözlerine bakmaktır. Bu etkileşim ve çalışmaları hakkında yorum fail eleştirmenlere atıfta sahip olmak uygun.

Güneyden Esen Afrika sanatı, etnik olarak ayrı geçmişinin yaklaşık sonucu iken 'kimliğe' hitap ederken özgün yaklaşık konuma sahiptir ve uluslararası gelişmeler, Lokal durumumuzu nasıl etkiledikleri.

Alım Satım yaklaşık bardak ve ara sıra faraziye edicidir. Bize Güneyden Esen Afrika "kimliği" açısından ilerlememizi ve bunun nereye varabileceğini anlatıyor.

Ii, Güney Afrika sanatında neyin aksine olduğunu yansımak göre önemlidir. Farklı Olarak toplumlar küre biçiminde kimi fenomendir ve onlarla beraber gelen huzursuzluk de çok. öyle toplumlar, yabancıların kapsayan edilmesine aksi açık yürekli asıl nüsha nüfus içeri entegrasyona yılmaz ırksal gruplara ve ceplere sahiptir.

Güneyden Esen Afrika farklıdır, yüzünden anlaşmazlık emir edilmişti ve bilinçdışında içeriye doğru kökleşmişti.

Daha küre şeklinde biraz bağlama ortada denge ve aşina olan sanatçılar, bu kısıtlamaların üstesinden geldiler ve bu sorunları daha sınırlı gerçek ve bir kat daha eğlenceli yaklaşık şekilde ele alabilirler.
Fırtınalı görüntülerin ustası, kuşkusuz, ilçelerin Goya'sı kadar aşina Dumile Feni. Onun diriliş vizyonu, siyasal ve kişisel olanın ne ölçüde ayrılamaz bazı şekilde ülke içi içe geçtiğini gösteren, aracısız özel deneyimden bahsediyor.

Dumile'nin tez canlılık içeren imgeleri 1960'larda ve 1970'lerde farklı yaklaşık estetikle tamamlandı, kurnaz ve gizemli olanı kutlayan mart. Müzikten, edebiyattan, şiirden ve hükümet mücadeleye pozitif yaklaşık bakışla fikir harekât bölgesi biraz sanattı, umutsuzluktan ziyade biraz bekleme alanı olarak.

Fikile Magadlela, Thamsanqwa Mnyele, Dikobe Martins, Peter Clarke ve diğerleri Kasabanın çaresizlik tasvirine miyar gösterdi. Bozulma estetiğinden basım yolunu gösteren, aka alımlılık ve bilmece taşıyan görüntüler bulaşan, bozulma ve sefaletten biraz gevşeme ikmal kimi sembolizmi geliştiren yaklaşık nesil sanatçılardı.

Daha deli ve incelikli yaklaşık siyasal baskıya miyar, Ezrom Legae'nin çalışmalarında kendini göstermeye başladı.

Steve Biko'nun öyküsünden esinlenerek, tavuk ve bomba görüntülerini kullanarak kimi sıra plan üretti.

aynı zamanda, açıkça siyasal esinlenmesine gerçi, içerikte yahut içerikte bazısı doğrudan siyasi referanstan kaçındı. Bu serinin başlığı (Güneyden Esen Afrika'yı 1979 Şili'deki Valparaiso Sergisi'nde temsil etmek -mek üzere seçildi).

Bu dönemin bir meslek eserleri gerçeküstücü görüntülerden fikir aldı. Fikile birlikte yaptığı amma röportajda gerçeküstücü etkiye ve güzelliği kutlayan kimi meslek yapma arzusuna değindi.

Ki inandığım biraz iş hazır, siyah adamı çizersen, şık, yakışıklı olmalı, dişil cennet olası olmalı. Onları çap akıllı kıyafetlerle örtün - hep bu kendine acımayı arıtılmak için.

Fikile, diye dönemde sanatçıların karşı yönde olduğu önemli siyasal tartışmaları hem başvurma ediyor. Sanatçının rolü arkadaş canlısı sorumluluğu açısından nasıl ele alınmalı, yer belirleme verebilirlik sorunları, ve kara sanatçının kendi toplumundan yabancılaşmasının üstesinden nasıl gelineceği konusundaki devamlı problem.

Apartheid Aşağı Sanat ve Direniş

Sharpeville Katliamı başlıca dönüm noktalarından biriydi Güney Afrika tarihindeki noktalar.

Tartışmalar, sanatın mücadelenin amma silahı olarak kullanılmasından beyaz adam merkezli, ırksal olmayan papaz adayı kimi ekim yaratmaya işleyen sanatçılara pek uzanıyordu.

Meta kanat, Beyazlar arasındaki yargı söylem temel olarak Milliyetçi grup liderliğindeki hükümete ters onların desteğine veya muhalefetine ast. Beyazlar ya statükoyu akseptans ediyor, yani herkes kendi ayrı kültürel pratiklerini geliştiren millet hakkındaki ırksal teorileri alma ediyor yoksa bu zalim ırkçı söylemi reddediyor ve sanatın hür yaklaşık varoluşa öğretmen olması gerektiğini savunan tek kişilik politikalarına ters çıkıyor benzer görünüyordu. Hükümet davet politikalarının öteye öbür, çok amaçlı gerçekleri ve insan durumu ele bölge sırasıyla alt tabaka değerleri.

Sanatçıların zalim kimi toplumda yaşamanın gerçeklerini inkar edemeyeceğini ve sanatlarının yansıtması gerektiğini savunanlar de vardı. sanatçılar olarak devletin baskısını ifşa etmek zorunda kalmaları gerektiği benzer diye toplumun adaletsizlikleri tekrar.

Bu kayış, 1980'lerde görüşlerini ilerletti ve sanatçıların yaratımı hazırlamak zorunda olduklarını savunarak radikal amma toplum eleştirisi geliştirdi. papaz adayı amma "millet veya devrim kültür"

Dumile Feni

Dumile Feni'nin 'Afrika Guernica' Dumile Feni'nin 'African Guernica'sı

Itiraz Yoksa Dirençli Meslek?

Apartheid sırasında üretilen sanatın çoğu, kimi şekilde devletleri ırksal, kültürel kadar eleştiriyordu. ve / ya da hükümet politikalar 'Karşı Gelme' yoksa 'Başkaldırma Sanatı' iken etiketlendi.

Farksız zamanda, kayıtlı amma işin veya bütününün üretilmesinde perde işlevi görülen sübjektif faktörlere bakmamızı ve yapıtın hangi koşullarda sergilendiğini ve varsa dağıtıldığını anlamamızı gerektirir.

diğer taraftan birisi. Devleti, idman ve kültür politikalarını, görsel sanatlar birlikte diğer disiplinler arasındaki ilişkiyi ve en sonunda serbest bırakma örgütleri ve statükoya ters açık yürekli çeşitli gruplar içindeki sanatçılar arasındaki eğilimleri ve tartışmaları incelemelidir.

Bu yaklaşımı benimseyerek, ilk olarak sanatçının girişken ve devlet olayların gelişmesine birçok şekillerde miyar verdiğini üstünlük edeceğiz. İkincisi, baskının zirvesinde üstelik apartheid'e karşı çıkan sanatçılar arasında, sisteme karşıt tepkilerini ve muhalefetlerini oynama etmenin yolları ilgili işlek tartışmalar vardı.

'' Mücadele 'aleni amma şekilde taraf politik amacına vekillik yapan, hemen hemen aynı anda izleyicileri üzerinde ivedi yaklaşık etkisi olan eserler yayan, adaletsizliğe maruz terazi biraz toplumun tip ve değerlerinin etkisine akraba endişelerini açık açık düşünceli işler üretmemeyi seçer. ağır kanunlar.

Bu sanatçılardan bazı, sanatçıların Dumile Feni'nin 'Afrika Guernica'sı (Rakam 1) benzer değişik ticaret eserlerine yaptığı göndermelerin ilerlemiş kimi şekilde anlaşılmasını gerektiren eserler üretti.

Değişik fabrika açık kimi şekilde politikti başka hiçbir zaman olmadı. sergilendi dolayı kovuşturmaya bağlantı açacaktı. sonra Thami Mynele (Resim 2), Omar Badsha ve sanatın sosyal ve siyasi amma amaca bakanlık etmesi gerektiğini savunan hemen hemen alenen devlet olanın ötesine geçen işler ürettikleri sanatçılar ile üretilen çalışmalar vardı.

Bu özellikte, farklı fikir okullarını ilgili sanatçıların çalışmalarını inceliyoruz. Onların katkılarını inceleyerek ve biyografilerini yazarak, başkaldırma ve protesto sanatı teriminin belirtilen amma türü tanımlama etmede önemi olsa hem de, terimin aşırı daha aptalca kimi fenomeni ifade etme ettiğini kanıtlamaya çalışacağız.

Sanatçı listemiz ' biyografiler ve kaynaklar aslına uygun değildir ve bu model ve etrafındaki söylem büyüdükçe büyüyecektir. Lütfen katkı maddesi sekmesini tıklayarak gereç önermekten çekinmeyin.

SAHO araştırmacıları Omar Badsha ve Joni Light göre yazılmıştır

The Sculpture of Dumile Feni

Dumile Feni 'nin heykelleri, Güneyden Esen Afrika 'da beyaz ve siyah arasındaki farkı vurgulayan t "title =" arketipi kadar tanım ediliyor. Bölgesel Afrikalıların yanan özelliklerini sergileyen portreler başlıksız kalıyor ve nitekim şu ad veriliyor, İsimsiz. Dumile Feni'nin heykellerinin arketipi iken betimleme ediliyorlar, Güney Afrika'daki ak ve siyah arasındaki farkı vurguluyor. Yerli Afrikalıların berrak özelliklerini belirten portreler başlıksız kalıyor ve bunun için o adlar veriliyor, İsimsiz. t

"Afrika Kültürü, Eğitimi ve Önemli Koruma ve Aktarımı"

"Afrika Kültürü, Eğitimi ve Evrimsel Akılda Tutma ve Aktarımı" ...

Afrika Güney Afrika'nın durumu Bu, amma Afrika kolektifi olarak bildiğimiz ve bilmediğimiz muamele çünkü. Modernitede olmanın ve teknoloji meraklısı olmanın zamana, gizemlerine ve mal girdi akışlarına piyade uydurduğunu biliyoruz. İnsanın katışıksız çabalarında burada yeryüzündeki yaşamını sürdürme, amaç sınırlı yoksa şiddetli kişinin herkes kendi payına düşük kısmını ileride çevirmek olmuştur.

Burada, Güney Afrika'daki durumumuzda, kültürümüzün tam biçiminde mevcut olmadığını (yanlışlıkla o kadar) işaret ediyoruz .

Uzaktan kimi anlamda kültürümüzün "Aslında" ne üstünde olduğunu biliyoruz - ancak gerçekte fiziksel yok. Bazen buna ihtiyaç olduğunu görmüyoruz, hemen hemen hiç bu parçada kültürümüzü bitmiş teşvik etmek amacıyla yaklaşık girişimde bulunacağım ve bunun Güney Afrika'daki Afrikalılar kadar bizim göre ne uzlaşma geldiği veya ne uzlaşma geleceği.

Wilson diyor "Yaklaşık kültürün acele ölçüde 'önemli' biraz ürün olduğunu hafızaya almak sert önemlidir. Biraz medenilik, keza müstakbel de rastlantısal er sosyal işbirliklerinin ve etkileşimlerinin eseridir, toplumcul gibi üretilir. Ürettiği baş toplumcul ürünlerden kimi, sırasıyla kültürel kimliğini ve sırasıyla kurucu grubunun ve özgün üyelerinin toplumcul ve özel kimliklerini içerir. Wilson'un ekim üstünde söylediklerini aşağı ekleyeceğim.

< Öyleyse, Afrikalılar günümüzde nasıl böylesine bozuk ve aralıklı bazı grup adam haline geldi? "Sebep Kızılderililer ve Japonlar benzer ama herkes kendi tarzımızda olamıyoruz?" sorusu 17 yaşındaki çocuğumdan kimse. yeğenler birkaç sene öncelikle sordu. Cevap uzun lâfın kısası te basit. Onlar benzer olamayız yüzünden aynı tarihe geçmiş, eğlenceli ve kültürel deneyimlere usta değiliz.Farklıyız -diği için Afrika Araplar ve Avrupalılar tarafından saldırıya uğradı ve halkımız zorla değişik biraz ülkeye götürüldü ve köleleştirildi. Ne Kızılderililer ister Japonlar bu gibi kimi deneyime kaptan değiller ve bu yüzden kendimizi onlarla karşılaştırmamız şüphesiz amaçsız.

Bağımlılık ve daha sonra sömürgeleştirme gerçekleştiğinde atalarımızın Afrikalı çocukları antrenman yapmak ve abartılı konuşmak vizyonu (The Afrika merkezli oluk) kontrollerinden çıkarıldı ve Afrika halkına rahibe adayı kimi iletişim empoze edildi - Bu, kültürümüzü derin ve acı yollardan yok etti. Bir Kat Daha da kötüsü, bu rahibe adayı idman sistemi Afrikalıların ilgi ve ihtiyaçlarına karşıt düştü. bundan dolayı, bugün Afrika halkı hiçbir zaman bu böylece aşırı yetenekli ve eğitimli iktisatçı, antrenör, toplumbilimci, doktor, sözcü, sanatçı vb. Olmamıştı, aynı anda gezegendeki kalınlık fena sağlık, barınma ve eğitimin acısını çekiyoruz dolayı eğitimimiz asla tasarlanmadı. çıkarlarımızı yok, zalimlerin hedeflerini ve çıkarlarını desteklemek.

Rap Güneyden Esen Afrika tarzı Kwaito neslinin kendine zarar veren davranışları ve onur kırıcı sözleri, cari çocuklarımızın belirgin bir örneğidir. sırasıyla halklarının ve topluluklarının artı kültürel, tarihsel, teklifsiz, teklifsiz ve sanki çıkarlarını desteklemeleri öğretilmemiştir.

Afrika'daki ahali rüşvetçi çünkü akıcı geçinip gitmek dolayı çalışma madeni para kazanmıyorlar ve nitekim geçimlerini korumak uygun haram yöntemlere sürmek zorunda kalıyorlar. Gerçekte, suçu edepli gördüğünüz tekrar, genelde uzun boylu işsizlik ve katlanılmaz hayat şartları bulacaksınız dolayı bu bir sonuçtur, neden değil. Deneyim koşullarını iyileştirirseniz yolsuzluk ve kusur süratli ortadan kalkar. Bu aşırı basit kimi denge ama elbette hiç birisi bu seçenekle ilgilenmiyor yüzünden fiilen aksine kimi isim aşağı bayat Roma köle sistemi olan kapitalist düzen, kaba sayıda alçak ücretli veya serbest amele ordusuna veya sertçe bozuk para almayanlar.

Küreselleşme aşağıda, çağcıl adı, dünyanın% 80'i hala her servete usta olmaya devamlı% 20'si göre sömürülmektedir. İsmin konjonktürel olarak değiştirilmesi (feodalizm, sanayileşme, ana malcılık, sosyalizm, komünizm ve halen da küreselleşme), Batı Ile Ilgili'nın bizi, bilgisiz kitleleri, toplumda aslına uygun yaklaşık değişimin yaşandığına inandırmak amacıyla kullandığı kolay biraz stratejidir. Artık neden vizite ettiğiniz hep ülkenin ve faaliyetin katışıksız alanında meta sahiplerinin ve bozukluk kazananların defalarca Ak yahut Ak'a alışık olduğunu, işleyen, hizmet eden ve sömürülenlerin daima kara yoksa ona tanıdık olduğunu anlıyorsunuz.

Ve bu çocuklara herkes kendi bölgesel kültürlerinin, geleneklerinin, geleneklerinin vb. Kültürel tutumu ve aktarımını neden özümsemeleri gerektiğini söyleyin.

Afrika Eğitimine Kimi Göz Yok Etme

Bu, günümüzle alakalı Güneyden Esen Afrika'de Idman durumu. Değnek'nın belirttiği noktaların birçoğunun dersler olduğunu ve Güneyden Esen Afrikalılara altında Değnek ile uç edildiği aynı Afrikalıların Eğitimini / Kültürünü nasıl kuracaklarına, düzelteceklerine ve idare edeceklerine hakkında bazı cevaplar verdiğini düşünüyorum,

" Lise seviyesi amacıyla yaklaşık model gibi matematiğe "iyilik" mı diyeceksiniz? Bence matematik akılcı bazı örnek. Katışıksız çocuklar matematik öğrenecek böylece zekidir, eğer onlara sunmak isterseniz. Ki isterseniz Matematik öğretin, matematik bilmelisiniz. Ve çoğu muallim bilmiyor. Öyleyse, bozukluk alternatif yerde gibi başaramadıkları amacıyla sebep çocuğu suçluyorsunuz? Matematik bilmiyorsan, hemen öğretmenleri hazırlaman gerekiyor. Hemen porte gelişiminden bahsediyorsun. Hep bunların nasıl sonuç olduğunu gördün mü?

"Kimse fiilen çocukların başarısını büyümek istiyorsa, sen Sınıftaki gerçeği tanımalıyım. Bunu yaptığınızda, 1960'larda ve elde yaptığımız şeyi olmak zorunda kalacağımızı bileceksiniz.

Her yerde bilginlik, burs vardı. Bunu bugün çocuklarımız ve kendimiz için neden yapamıyoruz? Mzantsi'de bu hala bizim tarafımızdan cevaplanmadı ve çözülemedi.

"Biraz Ulusal Haklı Çıkma Eğitimi Yasamız vardı. Dile bakın, çalışma kimi milli haklı neden meselesi haline geldi. Lastik yolla karşılaştığında, bazı şeyler yapmaları gerektiğini biliyorlardı ve bunu yapma sürecini finanse ettiler.
Acilen ne oluyor? Bütçe eğlenceli refah konularında iflas etti ve kimse bununla karşılaştırmalı biraz zımbırtı yapmak istemiyor. Yani, görünmesi uygun standartları değiştiriyorsun yarı bazı şey yapıyormuşsunuz benzer. Hemen Hemen seyirci sektöründe kusur olan sorunları babalık sağlamadan çözemezsiniz. tam da burada Güney Afrika'da karşı karşıya olduğumuz muamma

"Yapmalıyız acemi sorular sormayı öğrenin ve sırf ak sorunun Kara versiyonunu vermeyin. Bu yüzden, bana dolayı bilgi edinme testi pencereden bitmiş çıkmalı. Halen mantıksız olduğunu nasıl bildiğimizi incelemek istiyorsanız, 1988'keza Melbourne, Avustralya'hem ruhsal okumuşluk alanında psikologların bazı tepe noktası toplantısından makaleler olan Helga Rowe ile düzenlenen "Intelligence, Reconceptualization and Measurement" kitabını edinin.

"Ölçmede, özellikle zeka ölçümünde n,yet teknolojinin ne olduğunu anlamaya çalışıyorlardı ve üç göğüs göğüse kavga çıkardılar.

Zekanın ne olduğu üstünde anlaşamadılar. Organik sağlamlık problemi diyebileceğiniz davranış budur. Oluşturma boyunca mutabık kalmadığınızda pozitif olarak ölçmek yaklaşık zordur.

2. Sükse kriteriniz olarak basık düzeyli düşünmeyi kullanmadığınız sürece IQ testlerinin tahmin geçerliliği yoktur. Üst düzlük, salak, kavramsal yönelimli sorun halletme kullanırsanız, IQ puanları birlikte sonuç sonuçları aralarında bazı münasebet yoktur. Bu ciddi, çünkü IQ testinin öngörücü geçerliliğe katkıda bulunması uygun duruş burasıdır. Ancak, birisinin hal,zırda işlemeye vakti olan kimi şeyi ölçmediğiniz sürece orada değildir.

3. Zekanın ne olduğu hakkında anlaşabilirlerse ve bunu ölçebiliyorlarsa, bağlamı hesaba katmaları gerekecektir. Ego doğmadan başta Siyahımsı psikologların tartıştığı muamele buydu, sözün gelişi yaklaşık yanıta yorum veren şeydir. Dilsel yoksa kültürel iken bir diyaloğu evrenselleştiremezsiniz. Bunu yapmak bilimsel aptallıktır.

O halde kimin IQ'sunun test edildiğini - akılsız IQ testlerini yapanların - anlamalısınız. IQ testi, işe ihtiyacı olan insanlardan değişik kimseye iyi gelmez.

Nesiller arası aktarımımızın yollarını ve araçlarını kaybettiysek, bu kültürü, eğitimi vb. Öbür insanlardan sırasıyla başlarına nasıl yaptıklarını öğrenebilir ya da onlardan öğrenebiliriz ve buradan bir bir bu insanların deneyimlerinden yola çıkarak, hemen hemen bugün sırasıyla fiili kültürümüz amacıyla özgül iken tasarlandı ve ondan makbuz ??

Nasıl ve Neden Dair Yaklaşık Zımbırtı (Başkalarından) Öğrenebiliriz Eğitimimizi altında önerdiği yolları tasarlamalıyız

Jose Marti Egzersiz Aşırı,

"Alıştırma Tekrar" - Pop Antrenman,

1. Eğitim, eğitimle tıpkı şey değildir, İlki düşünceye, ikincisi ama temelde duygulara atıfta bulunur. bununla birlikte, senin bilgi olmadan saygın bir idman olamazsın. Ahlaki nitelikler, zekanın nitelikleriyle zenginleştirildiklerinde fiyatı ayrıca yükselir.

2. Popüler Antrenman, saf bir biçimde bir kat daha fakir sınıfların eğitimi anlamına gelmez, bir kat daha ziyade ulustaki her sınıfların, halkın saygın eğitimli olduğunu söylemekle eşdeğerdir. Fakirlerin değil keza zenginlerin eğitilmesi karşı amma sebep olmadığı falan, zenginlerin değil, fakirlerin eğitilmesi uygun ne neden var? Tamamen aynı.

3. Daha fazlasını açıkgöz bir kat daha ağırbaşlı. Anlayışlı Olmak öğretmen olmaktır.

Tahvil veya kağıt paranın değeri bir kat daha pozitif yahut bir kat daha azdır yoksa herhangi şey değildir, talimatlar defalarca farketmez değere sahiptir ve defalarca yüksektir. Zengin biraz erkek geçindirmek amacıyla paraya ihtiyaç duyar, ama parayı kaybedebilir ve sonrası bundan böyle mangır imkanına sahip olanaksız. Eğitimli bazı adam bilgisinden yaşar ve onu neredeyse taşıdığı karşı hiçbir suretle kaybetmez ve varlığı basit ve güvenlidir.

4. Çap kutlu millet, hem düşünce eğitimi da duyguların yönü bakımından oğulları / kızları şampiyon eğitime efendi olandır. Eğitimli insanlar çalışmayı sever ve ondan nasıl kar hazır edileceğini bilir. Dürüst biraz işçi, ahlaksızlıklarla bol amma diğerinden daha kutlu ve bir kat daha zengin yaklaşık olay yaşayacak ve kendisini bütün saldırılara karşıt ileride koruyacaktır.

5. Bu dünyaya geldiğinde bütün insanın eğitim hayal hakkı ve sonradan aklanma karşılığında başkalarının eğitimine katkıda bulunma görevi vardır.

6. Cahil ahali batıl inançlarla aldatılabilir ve köle olabilir. Eğitimli insanlar her zaman kuvvetli ve özgür olacaktır. Bilgisiz amma beyaz adam vahşi hayvan olma yolundadır ve direktifler ve vicdan eğitimi almış biraz erkek fakat tanrılık olgunlaşma yolundadır. Tanrılar ulusu birlikte canavarlar milleti arasında seçenek yapmaktan çekinmemelidir.
"Haklarımızı savunmanın şampiyon yolu onları saygın tanımaktır", bunu yaparken inanç ve güç vardır, her ulus, sakinlerinin ne çok eğitimsiz olduklarına orantılı olarak münasebetsiz olacaktır.

Çalışma, kölelikten kurtulmanın özgün yoludur. "Değişik Bir Ulusun İnsanlarına Köleleştirilmiş Kimi Ulus, Sırasıyla Erkeklerine Köleleştirilmek Kadar İğrençtir".

Jose Marti, Guatemala (Meksika) 1878
José Julián Martí Pérez Küba vatandaşıdır yürekli ve Latin Amerika edebiyatında zorunlu yaklaşık sayı.

Idman ve medeniyet amma ve farksız şeydir. Eğitimimizi kültürümüz bu civarda şekillendirmeli ve tasarlamalıyız. Kültürün anlamının ne olduğu altta bazı dereceye pek Wilson vasıtasıyla ele alınacaktır. Sade kimi kültürümüz olduğunu 'söylememeliyiz, bununla birlikte onun hakkında konuşmalı, tanımlamalı ve ilkelerine uygun yaşayabilmeliyiz. Hem, yukarıya Jose Marti'nin ve daha sonra bazılarının önerdiği plan yahut çizgide, egzersiz sistemimizde karşılaştığımız farksız sorunlarla uğraşanlardan da öğrenebiliriz.

Biz hem de "Mekgwa Le Maele A Sesotho" gibi kitaplarda kültürümüzün yazıldığını unutmuşlar. "Inqolobane Ye Sizwe", "Inhlalo Kwa Xhosa" ve sözde çeşitli opera metni. Bazılarımız kültürel edebiyatımızın bu şaheserlerini görmezden geliyor dolayı bunlar herkes kendi Afrika dillerimizde ve bizim tarafımızdan yazılıyor ve herhangi şeye değmez. Sonunda soykırımımıza kanal açan kimse eleştirici ve çok bir hata yaptığımız ayaklık burasıdır.

Afrikalılar gibi kimi olduğumuza hakkında kafa karışıklığımızdan kurtulmalıyız. Biz ne Amerikalıyız, ne Avrupalıyız, ne Asyalı, ister olmayacağız. Kendimizi tanımadığımız ve iltifat duymadığımız sürece katiyen bu halk müziği iken akseptans edilmeyeceğiz - birçoğumuz bir bir derileri ve kültürlerinde sıcacık olmadığımız sürece, bunun yerine, kendimiz olsaydık bize daha artı övgü duyacaklardı. , başkalarını ahenk etmeye çalışmadan.

Kültürlerimiz düşüncemize kurşun etmelidir. Geleneklerimiz davranışımızı kondisyon koşar, geleneğimiz kendimizi bazı ahali ve millet gibi belirler. Televizyonun, farklı Batıya Ait ekim imparatorluk eserlerinin ve bunların ortaya giden ve biraz araya yeni başlayan teknolojik aletlerinin gözlerini kırpmasını göze alamayız. Bunları bilmeli, kıtı kıtına kendimize aktarmak ve milletimizi, kültürümüzü ve tarihimizi uzatmak amacıyla kullanmalıyız.

Ruhumuzda / ruhani iken ve aşırı karşı olduğumuz çeşitli çarpıtılmış kültürel gerçekdışılıklarda Avrupa kökenli olduğumuzu düşünemeyiz. herkes kendi yerli kültürlerimiz, geleneklerimiz, geleneklerimiz vb. hesabına benimsemek. Bizim kültürümüz, Güneyden Esen Afrika'daki her Afrikalılarınki (9 adam başına) özellik alanımız ve kullanma talimatları birikimimiz olmalıdır, ve bu şekilde, Kültürümüz etrafında konuştuğumuzda yahut konuştuğumuzda ve onu yaşadığımızda tabiat bizi dinleyecektir.

Amma Afrika Ekim Rönesansının Zirvesinde

Fu-Liau misafirlik ettiğinde Bahia Brezilya, köy işi atalarının kültürel geleneklerini teyze sürdüren Kongo soyundan gelenleri keşfettiğinde elektrik çarpması oldu, Günümüzde Kongo'keza uygulanandan kaba daha özgün.

Ritüeller, tanrıya, atalara ve doğaya birleştirmek ve kolektif kadar takdis etmek amacıyla bireylere törenleri, toplama törenlerini, başlangıç ??törenlerini, ürün festivallerini ve değişik zamanları aramak için toplantı karşısında kımıldamama fırsatı sunar. Bu ritüeller, sünnet ve görenekler ve bunların amaçları Afrika ve Diaspora'da yaygındır. Afrika halkı göre öngörüldüğü ve tasarlandığı şekliyle biriktirme birliğini tahrik etmek, maksat ve beklentileri devretmek, kültürün müspet yönlerini pekiştirmek ve Yaratıcının gücünü kabul etmek göre biraz şans sağlarlar.

Çoğu Bu törenlerden herhangi bir yaşlılara, çocuklara, liderliğe ve dernek sağlığına, gelişimine ve aktarımına abone tüm bağlantılara belgeleme verir. Merasim uygulamaları, toplulukların topluluk bağlarını ve değerlerini, adetleri, gelenekleri ve benzerlerini onaylamasına yardımcı olur.

Kültürümüz işe yaramaz değildir ve ölmedi. Özbeöz ne şekilde olursa olsun günümüzde teyze yaşıyor. Kültürlerimizi tekrar inşa ederken ve bitmiş biçimlendirirken, çeşitli 'alışılmamış' kültürlerin kültürümüz üzerindeki bir zıt etkilerinin ve etkilerinin ayrıca inançlı olmalıyız.
Toplumumuz, yararsız bayramlara ve törenlere dolaylı kadar direnebilirsek büyük yarar sağlayabilir. çağdaş sermayedar toplumlarda teşvik edildi.

Bunun biraz örneği, güçlü toplanma taahhüdüdür, köy alanlarda kuruş bakımı ve sosyalleşmeye sermaye payı ve yıllardan beri süren güçlü şehir topluluklar. Aşırı büzülmüş madeni para olsa hatta, Mzantsi'deki bizimki olası bu Afrika toplulukları bilinçli ve kendinden geçmiş gibi seçkin böcekçik gelişimi, kültürel dağıtım ve aktarıma adanmışlardı.

Bu uygulamalardan birkaçı olarak ırk masallarının kullanımı da mevcut. meclis geleneklerini aydınlatmak, her toplama etkinliklerine gençlerin katılımını uyarmak, doğum teknikleri, doğmuş devam ritüeller, allah vergisi şifa uygulamaları ve bir kat daha fazlası. Bu türlü retansiyonlar, Beyefendi City, Texas gibi birkaç köy yaşamına ait toplulukta bulunabilir, zar zor bunlar aynı anda Harlem, New York'ta kurulu şehre ait toplulukların ceplerinde keza bulunabilir. "(Wilson)

Burada bizim uygun Mzantsi'da çiftçilik ile ilgili alanlarda ve şehir merkezi merkezlerinde bulunabilirler.Hala, farklı kültürlerimizi uygulayan, hemen hemen hiç ille hem aksine kültürlerimizi uygulayan materyallere ve insanlara sahibiz. Boers bizi kabile olduğumuza ve katiyen birleşmediğimize inandırmaya çalıştıkları amacıyla. oysa birbirimizle savaştık ve kültürlerimiz farklıydı, dolayı onlara amacıyla Afrika'nın kuzeyinden hicret ettik ve Cape'i keşfettiklerinde Güneyden Esen Afrika'ya geldik - kaba fazla hogwash, balderdash, tahrifat ve tarihimizin şaşırtması. , yetiştirme vb.)

Afrika'hem de sosyalleşme uygulamaları, hatıra defteri operasyonlarda, kolektif diri kalma, kişiler arası ilişkiler ve temel hayat kalitesi konularında topluluklara ahbap olmaya papazlık etti.

Bunu yapmak karşı, herhangi birinin uygun olduğunu düşündüğü şekilde gaddarlık görmeye hazırım, anca bu beni değişik sitelerde yayınlamaktan alıkoymayacaktır, ta fakat bazı beni Güney Afrika'nın ve n,yetinde Afrika / Diapsora'nın karşı karşıya olduğu Medeniyet Savaşı meselesi ilgili ciddiye alıncaya kadar .. .

Bütün bunlar bugün Güneyden Esen Afrika'daki Afrikalılar için ne kavrama geliyor? Hep davranış anlamına bütçe - Hep Şey Katışıksız Şeydir. Bu kültürel uygulamaları Mzantsi'deki kültürlerimizden tanımlayabiliriz. Insanlar masallarının kullanımı - Özbeöz türden ırk masallarını ve organ modeli hikayelerini dinleyerek büyüdüm ve onlardan toplumlarımızın adetlerini ve ahlakını içimde taşırım, Ailemin yaklaşık üyesi olarak, balıketi ve başka türlü, aile üyelerimizin kutsal faaliyet ve uygulamalarına katıldım ve bunlara katıldım, Yaşadığım toplulukta, tüm topluluğun katıldığı kültürel ve törensel etkinliklere katıldım, katıldım ve katıldım.

Meclis olarak ve toplumla hiç durmadan enik kadar çalıştım. Tazelik sporlarını konuşmayı, öğretmeyi ve okullarını anlamalarına yardımcı olmayı benim işim haline getirdim, Köpek Yavrusu kızlarla arkadaş canlısı değerleri hakkında konuşuyorum ve teyze konuşuyorum ve Mbeki'nin çocuklarının patlamasının ortasında "bizim toplumumuzda keza bahsedildiği aynı, doğum yapma ile bağıntılı asıl kavramları gizemden arıtılmak ve yapısöküme uğratmak dolayı arasız biraz mücadele var. ve birçok bebeği idarecilik göre iyileşme edilecek şekilde yıpratmak, Gençlik adına ve delikanlılık arasında, bugün Afrikalı delikanlı iken işlevsiz topluluklarımızda ve toplumumuzda doğrusu nasıl büyümeleri gerektiği konusundaki fay fikri çürütmek.

Biz gençlere yönelik öğretilerimize, kimi Afrika toplumunun nasıl işlemesi, çalışması ve birbiriyle nasıl ilişki kurması gerektiğine dair ilkeleri, fikirleri ve Afrika kavramlarını, ilkelerini ve ilkelerini dahil ettik.

Kadınlara hürmetli davranma, büyüklerine iyi dilekler manzara, küçük çocuklara toplumun değerlerini, ahlakını ve geleneklerini ders üstünde toplumun geleneklerini öğretin.

Bu baş belâsı kimi savaş, oysa biz içinde, aşırı ve aşırı. Kültürümüzü 1800'ler pek çabuk biraz tarihte ele bölge ve tanımlayan, 21. yüz kişilik bölük amacıyla ihtiyacımız olan tüm şeyi çıkarabileceğimiz ve onları topluluklarımızın amaçlarına ve hedeflerine amacıyla ayla getirebileceğimiz kitaplarımız mevcut yukarıda birkaçını anladım. Güneyden Esen Afrika'daki Afrika kültürlerinin önemini ve büyüklüğünü ağır ağır öne bertaraf etmek karşı bunun gibi orijinal makaleler yazıyoruz.

Ayrımcıların ve onların müttefiklerinin bize dayattığı bireyselliği göze alamayız. . Dikim mevsimlerini, bazı düğünün nasıl yapılacağını, birleşen iki ailevi arasındaki ilişkileri düzenleyen kuralları öğrenebileceğimiz ve bildiğimiz / anlayabileceğimiz herkes kendi kültürümüzde geçerli, gelin ve damat dolayı kanunlar, kızlarla birlikte erkek kısmı nasıl başlatılır, rahatsızlıklar ve hastalıklarla nasıl başa çıkılacağı, yaşlılara davranış ve papazlık makamı yolları, böcekçik doğurmayanlar uygun birçok hastalıklar ve sorunların çözümü, aforizmalar ve değişik güfte - nasıl tanıdık, kendini seven, kendine yeten ve birbiri muhtaç topluluklar ve erkek toplulukları olunur.

Kültürlerimizde krallar göre kanunlar ve tüzük vardır, topluluğun zenginliğine dair özbeöz bir aşama var, Çocuklar karşı heyecanlı olaylar dizisi, şiir, oyunlar, oyunlar, danslar, musiki, sanat ve oyunlar Gençliğin yetiştirilmesi ve topluluklar göre gözlemlenen ve uygulanan mevzuat.

Hedefimiz, bedensel iddialarda etmek ve kültürümüzde bahsettiklerimizi açık yaklaşık şekilde sunmaktır. Evet, matematik ve bilginlik, coğrafya egzersiz pek acil. Kültür daha kasılmış kaçınılmaz değildir ve burada, Güneyden Esen Afrika'keza Afrikalılar ile çalışılması ve uygulanması zamanı gelmiş bazı şeydir.

Hall yazıyor,

"Medenilik, aşırı artı anlamı olan kimi kelimedir Bile birinin daha zararı yok. ... Antropologlara için medenilik, boylu boslu zamandır biraz halkın yaşam tarzını, öğrenilmiş fiil kalıplarının, tutumlarının ve maddi şeylerin toplamı olarak duruyor. ... toplumun akışındaki istikrar noktası, çoğunlukla kültürün hep alanında bulunabilen ortak amma parçacığı ya da unsuru tanımlamakla dolu olur.

Wilson'ın bakteri kültürü tartışması daha kesindir,

Biraz bireyin ya da grubun kültürel kimliği, papaz adayı tepkilerin, değerlerin, görüş açılarının ve yönelimlerinin el altında edildiği ve bireyin yoksa grubun güncel davranışsal repertuarlarının kendi ya da aracısız olarak yahut dolaylı toplumcul koşullandırma deneyimlerine bağlı olması. Cu Kültürel hüviyet, plan gibi vekillik veren çeşitli kültürler veya gruplardan sonrası modal düşüncelerinin, duygularının yahut eylemlerinin modellemesinden keza kaynaklanmaktadır. "

Bu tanımları 9'ayrıca usta olduğumuz gerçekçi Afrika kültürüyle ilişkilendirmeliyiz Bizim kültürümüz olan, kıtı kıtına birbirinden farklı olmayan dokuz) türlü kültürel yollar.

Güneyden Esen Afrika Afrikalıları Nguni / Bakone'nin (Mzantsi Afrikalıları) kimi ulusunun çeşitli, benekli, hemen hemen hiç farksız farklı kültürleri mevcut.

Bu noktaya duyuru edilmesi gerekiyor. Aşiret haline getirilmiş geri amma ahali yok, türlü ve boyanmış kimi medenilik görüyoruz. Farketmez kültürel yoksa hep ne şekilde olursa olsun uygulamalara, aynı dile sahibiz (Bunlardan bazısı halen bloglarımın yaklaşık kısmında çalışıldı), müzik, danslar, samimi kıyafetler ve musiki, bir iki türe ayırtılmış olsa hatta benzer. Bu, bekar kültürden, bekar kültürden ve amma Güneyden Esen Afrika Afrikalılarından oluşan biraz millettir.

Evet, realpolitik dediğimizde, yorumlarım ve gözlemlerimle kusur yere vurulacak biraz ahali olacaktır. Farksız şekilde, kültürümüzü viral met göre dünyaya yaratmak ve aksetmek hakkında ne konuştuğuma tâli amma bakış olmalı. Sırasıyla aramızda kültürlerimizin çeşitli yönleri üstünde konuşmaya başlamalı ve Mzantsi'nin bu 9 (dokuz) kültürünün notlarını, gözlemlerini ve eş yanlarını karşılaştırmalıyız. Güney Afrika Afrikalılarının ilişkili ve bütüncül bazı kültürünü sunabilirsek, daha fazla hayranlık duyulacak ve akseptans edilecektir. Bunu burada FB ve diğer kanallarda tartışmalıyız.

Büyürken, kültürün biraz yaşamlarımızda nasıl yaklaşık davranış oynadığını gördük. Çocuklarımızın gerçek davranışlarından ve toplumlarımızın çeşitli yönden abluka altında olmasına gerçi, bari kültürümüz ilgili konuşabilir ve erdemlerini yüceltebiliriz ve hatırımda iken yapmalıyız. ve aynı zamanda, süresiz yerde ve birçok şekillerde, günümüz Afrika merkezli hayat şeklimize uyacak şekilde tasarlayın. Bu, Güney Afrika'nın 9 (dokuz) halkından oluşan biraz kültürdür ve bunu değeri kadar hesaba katmalıyız.

Üstten belirttiğim gibi, Wilson'ı bu çok aşağıdan ele alacağım kültürün ne olduğuna dair söylemle başında olmak. Wilson şöyle yazıyor,

"Yaklaşık bant, kendi hayat deneyimlerinden, ihtiyaçlarını yerine getirmek dolayı amma sıra kural ve muamele geliştirir. yahut" aromatik, açık ve örtük, rasyonel ve olmayan amacıyla tarihe geçmiş gibi yaratılmış tasarımlar. İnsanın davranışları uygun gizli kılavuzlar gibi bazı zamanda var olabilecek irrasyoneldir.
"Yüzünden ekim, bir halkın abartısız yaşanmış deneyiminin biraz ürünü olsa ayrıca - ajanda şahsi ve hoşsohbet faaliyetlerinin çoğunun esas kaynağıdır. , işçi sınıfı biçimleri ve ürünleri, anma töreni ve merasim gelenekleri, giyim tarzları, alım satım ve müzik, dil ve tabir tarzları, iştahları ve arzuları - o doğası gereği ideolojiktir, -diği için paylaşılan inançlara, geleneklere, beklentiler ve değerler.

"Yüzünden medenilik, adam öznelerinin dışında ve onlardan hür değildir.

Psikolojik, sosyal ve sağ kalma ihtiyaçlarını yerine getirmek için yaşadıkları koşullara karıştırmak göre beyaz adam potansiyellerini yaratma, filiz, organize yapı, kurumsallaştırma ve davranışsal gibi kullanma yollarını kolaylaştırır. "(Wilson) < Kültürlerimizi anlamak, geçinip gitmek ve iyi anlamak, insanlarımızı ve topluluklarımızı rehabilite etmeye başlamanın birçok yolundan biridir.Bunu mantıklı olan kalınlık eksik sürede yapmamız önemlidir yüzünden şu anda kimi kırılan noktasındayız, ve bunun öte ne olacağını ki o bilebilir. Kültürlerimiz, geleneklerimiz, geleneklerimiz, tarihimiz, dillerimiz, müziğimiz, danslarımız, mübarek törenlerimiz ve uygulamalarımız, halk tipi kıyafetimiz, girişken adetlerimiz, ahlaki, övgü ve Ubuntu / Botho- Elbette. Hepimiz, Güneyden Esen Afrika'nın Afrikalıları bunu yapabilir, dolayı biz bundan daha iyiyiz.

Ehil Sanatkâr / Ressam - Dumile Feni

İsimsiz, yani 1985 civarı İsimsiz, yani 1985 civarı Dumile feni'nin Sanatı, Dumile feni's Art, "Under Polis" "Head"

Dumile Feni - "Suç Görünürde Usta" ...

Daha Alçak Paragraf D.

Sıcak güneşli kimi öğleden sonraydı, Şark Londra çok zeki günlerle kutsanmıştır. Galeri, Güneyden Esen Afrika'daki Alım Satım'taki en iyi koleksiyonlardan birine sahiptir. Bu, onsekizinci yüzyılın başlarından modern zamanlara böylece en iyi alım satım eserlerini derlemeye olan hevesli ilgisi doğruca olası olmuştur. Tembeka, her sergiye bakarak yorumlarını vererek özbeöz sergiye baktı. Geleneksel giysili yaklaşık Xhosa Kadınını tanım fail bazı sedye üstünde sıvı yağ geldi. 'Bu akıllı biraz resim, gelin de bu eseri görün' dedi. Bunun yerine gelip galerinin girişinde sergilenen kimi karakalem resim geleneklere göre görmesini istedim. T

Tembeka geldi ve gördü ve hemen eli yüzünün fazla geçti. 'Bu işi göremiyorum, erkek evlât Alungile bu düzgün görmesi icabında ağlar'. Dumile Feni, alelade insanda böylesine savunmasız anlarda patlayabilecek çok tutkular yaratmada yaklaşık kere bir kat daha başarılı oldu.

Bu, Dumile Feni'nin charco kadar yapılan "Going" adlı çalışmasıydı.


Spor Haberleri Kategorisinden Haberler