Loydu.com'a Hoşgeldiniz

Sitemizde çeşitli kaynaklardan derlenen haber, bilgi ve içerikleri bulabilirsiniz. Şikayet ve telif bildirimleriniz için lütfen tıklayın.

Teknoloji'ın 2021 favori oyunları | Teknoloji

Teknoloji'ın 2021 favori oyunları | Teknoloji

Bu pandemi beklenenden bir kat daha yüksek sürdü, anca hey, 12 ay bir kat daha karantinada getirmek, birçok video oyunu oynaşmak göre bir yıl daha anlamına geliyor. Ve hikayeli serilerdeki rah...

Bu pandemi beklenenden bir kat daha yüksek sürdü, anca hey, 12 ay bir kat daha karantinada getirmek, birçok video oyunu oynaşmak göre bir yıl daha anlamına geliyor. Ve hikayeli serilerdeki rahibe adayı taksitler, unutulmuş klasiklerin her yerde yapımları ve kılıcınızla çıktığınız bazı oyunla nasıl kimi sene oldu. Sünnet iken, Teknoloji ekibi bu yıl piyasaya sempatik en sevdikleri oyunlar hakkında şiddetli Görmek , Rüyadaiçin bir araya geldi, onların erdemlerini ve ara sıra da dezavantajlarını salık veren, anca genelde onları neden bu o kadar çok sevdiğimizi açıkladı. Keza 2021'ayrıca oynadığımız bayat favorilerimizden birkaçını hem de ekledik dolayı hey, iyi yaklaşık numara boyuna uygun yaklaşık oyundur. (Hem De, güncellemeler olduğunda destek olur.)

Age of Empires IV

İnsanlar Microsoft'un 2021 yılına baktıklarında, Halo, Infinite'den ve şirketin aldatmaca üzerinden çalışması göre 343 Industries'e verdiği ekstra yıldan çap iyilerinden biri olarak bahsedecekler. son kararlar. Anca eşlik, Relic ve Age of Empires IV'e bir tâlih verdiği uygun hem övgüyü adalet ediyor.

Gamlı Dawn of War III'ten devam, hayranların stüdyonun zafer kazanmış olup olmayacağı dair güvenilmez olmaya hakkı vardı. tarihin kalınlık halka özgü aslına uygun zamanlı savaş bilimi oyunlarından birinin devamı.

aynı zamanda dizinin tarihine ve köklerine kompliman duymanın ve onu rahibe adayı ve zihni kurcalayan yollarla ilerletmenin kimi yolunu buldu. Buradaki gösterinin yıldızı sekiz medeniyet. Mekanik kadar, geçmiş ile ilgili bilgiler oyunlarda oynayabileceğiniz gruplardan şiddetli bir kat daha benzersizler. Özbeöz birinin, öğrenmeyi eğlendirici ve onlara ters oynamayı düşündürücü kılan birkaç farklı yönü vardır. Stüdyo, oyunculara ilginç seçenekler teklif etmek göre çağlar aralarında nasıl hareket ettiğinizi ayrıca değiştirdi.

AoE4 özgün yok, kıtı kıtına Age of Empires II, Age of Conquerors genişlemesinden başta de değildi. Bütün şeyden ağır, Microsoft stüdyoya dizi üstüne çalışmaya sürme şansı verirse, Relic'in diziyi nereye götüreceğini göz önünde bulundurmak beni heyecanlandırıyor. ? Igor Bonifacic, Katkıda Bulunan Editör

Boyfriend Dungeon

Boyfriend Dungeon, güç deprem eyleminin ve açgözlü azgınlığın eşsiz yaklaşık karışımıdır - ama kötü halde değil. Bu, rüştiye hayallerinizin zindan tarayıcısı, çeşit çeşit biçimlerde ve sanat tarzlarında göz kamaştırıcı ve hem de öldürülecek canavarlarla dolu bir pazara çıkma merkezi. Ve sürüm! Başka başlıca canavarlar.

Boyfriend Dungeon -li izafi her davranış, cep telefonu mesajlaşma sisteminden akkor hale gelmiş özellik özelleştirme seçeneklerine ve güçlendirici işlevi görülen fanzin kitaplığına çok eğlenceli.

Oyuncular, ahem, bıçakların arkasındaki kişiliklerle ilişkiler kurun ve peşinde şu anda hangi kavga stilinin (ya da macera taktiğinin) hilesiz olduğunu seçerek onları savaşa sokun. Alışveriş merkezinin katışıksız köşesinden saldırgan TV setleri, acele VHS kasetleri, yarasalar ve telefonlar birlikte savaşın kendisi aceleci tempolu başka çekici. Ayrıca, savaşlar aralarında hormonal titreşimleri özlü tutan saçma randevular amacıyla fırsatlar da mevcut.

Boyfriend Dungeon'ayrıca silahlarınızı sadece tarihlendirmekle kalmaz, aynı anda bütünüyle kendi yollarıyla görkemli ve çekicidir. . Hepsinden iyisi, bayat dava er dost tanımıyla kısaltılmış değiller. Burada yaklaşık olarak her hile stili için yaklaşık silâh gücü var. Göz kırp. ? Jessica Conditt, Son Sınıfa Ait Program Kurgu Sorumlusu

Deathloop

Arkane Studio'nun Dishonored serisini sevdiğimi bildirmek yetersiz kalır. Bu serinin zarif dar oynanışının, görkemli steampunk ticaret tasarımının ve emekçi su terazisi tasarımının erdemlerini göklere çıkarmak dolayı sonsuz saatler harcadım. İlk oyun amma uygulama oyunu ve özgür kimi giriş yapacak böylece muzaffer olsa ayrıca, Dishonored hiçbir şekilde adalet ettiği aka asıl popülerliğe ulaşamadı.

İstediğiniz vakit ışınlanmanıza döküntü veren büyüleyici güçler vardı. Hem De tanıdık çekişme silahlarına keza silahlara aka ölçüde dayanan kimi baş birey dar oyunuydu, ve kesinlikle güzel görünüyordu. Bana Kalırsa, Arkane'nin Dishonored'ın büyüsünü genel döküm göre bir kat daha leziz kılmak dolayı baştan yaratabileceğini umuyordum.

Eh, Deathloop öyle yok. Vakit döngüsü mekaniğini açılış başta bölmek zordur - özellikle, herhangi bir gelişme yazmak uygun fiilen ne yapmanız gerektiğini öğrenmek bir vakit alır. Oyunun menüleriyle boğuşmak dahi migreni tetikleyebilir, bilhassa hem silahları aniden fazla spiral aralarında tutmayı öğrenirken.

Ki meslektaşım Jessica Conditt olası, katışıksız dakikasını sevdim. Özel Yaşam mekaniğine uyum sağladığınız sürece oynaması şiddetli hoş. Farklı oyuncuları avlarken sizi oyunun asıl düşmanı Julianna'nın yerine koyan ağır oyunculu modu hassas şekilde kazdım. Biricik oyunculu gemicilik kadar ayrıntılı yok, hemen hemen hiç değişik birinin döngüsünü kesmek muhakkak inanılmaz hissettirdi.

Sahiden istediğim Dishonored 3 olmasa keza, Arkane'i alkışlamadan edemiyorum. Deathloop -de paketlenmiş büyük miktarda üstü.

Zar Zor, en önemlisi, aynı zamanda bu hayal etme üstünde kuruludur. Dünyamızda analog biraz zamansal anormallik keşfedilseydi, yaklaşık grup seçkin teknokratın bunu ölümsüzlüğe yakın yaklaşık zımbırtı elde etmenin amma yolu olarak kullanmaya başlaması kaba abartılı sürmezdi. ? Devindra Hardawar, Son Sınıfa Ait Yazı Ileri Müdürü

Death's Door

Death's Door 2021'hem de oynadığım galip oyundu. Bunun nedeni aksine yaklaşık davranış yapması yok. Bana uygun, Ocarina of Time ve Majora's Mask büyürken aşırı birisi, dost ve sakin Zelda güya ritimleri baş belâsı yaklaşık yılda tam olarak ihtiyacım olan şeydi. Death's Door -li göreceli bütün zımbırtı de eşsiz. Müzikten ticaret tarzına ve oynanışa kadar, geliştirici Acid Nerve, n,yet hafızanın şampiyon maceralarından birini yarattı. ? IB

Famicom Dedektif Gibi Kulübü

İlk oyunu ikinciye muhabbet ettim, Arkada Duran Civciv ancak biraz kandırıyorum, sırf bir tane oynayamazsın, şiddetli eğlenceliler. Geliştirici MAGES'in üçüncü yaklaşık taksit yapmaya hazır olduğunu duydum ve serinin bir kat daha modern biraz dönüşle nereye gittiğini saymak istiyorum. ? Kris Naudus, Buyer's Guide Editor

Forza Horizon 5

Katiyen kelimesi kelimesine soy oyunlarının aka amma hayranı olmadım, genelde diye benzersiz kelimeden karşı, kelimesi kelimesine. Arabamı değiştirecek ve bu oyunlardan galip şekilde davranmak karşı uygun her becerilerde ustalaşacak sabrım yok. Forza Horizon 5, yarışını yeterince kelimesi kelimesine ve bununla beraber olağanüstü ulaşılabilir ülkü getirerek harika en önemli yapıyor. Alışılmış ve çağdaş alet kütüphanesi, hayalinizdeki arabayı/arabaları hafif bulabileceğiniz anlamına kazanç ve hile, asılma sistemleri, lastikler ve diğerlerini seçmekle vakit boşa harcamak istemiyorsanız, koleksiyonunuzu en yüksek icraat göre otomatik gibi ayarlamayı kolaylaştırır. bunun benzer.

Hem fantastik bir "arka sarma" düğmesi de eldeki, Aşırı virajları silmeden tez bazı şekilde almak (yahut bunların etrafından böyle ağır defolup gitmek ancak katışıksız yüzölçümü sizi uçurursa) kolay değildir, hemen hemen hiç art burkulmak yaptığınız büyük hataları hafif silebilir ve fazla köşeyi dönebilirsiniz.

Bakması şık ve arazinin çeşitliliği, gayret etmek göre farklı olarak yarışlarda kaba birçok araziler hazır edeceğiniz anlamına geliyor.

Sert anlatımdan kaçındığım kimi yılda, Başlıca düşkünlük ettiğim biricik oyunculu oyunlar Forza Horizon 5, n,yet bir iki aydır tek kimi kaçış oldu. Biraz seferde saatlerce dalabileceğiniz ya da yalnız birkaç koşu amacıyla alıp oynayabileceğiniz türden amma hile. Ve çeşit çeşit tür türleri, farklı ıtır koşulları, ücret zorluklar ve şiddetli bir kat daha fazlası arasında, boylu boslu dönem arkadaki döneceğimi düşündüğüm bir oyun. ? Nathan Ingraham, Yayımcı Yardımcısı

Halo Infinite

Halo Infinite kampanyasını incelememde, oyunu eskimiş anlatı dizilerine ve üzerine fail mekaniklere dayandığı uygun eleştirdim. Kendimi, aşırı tanıdık manzaralardan oluşan sıkışık bazı harita ve değişik galip franchise'lardan alınan galip numaralardan oluşan bazı diziden ziyade, çağdaş, açık dünya amma Halo'dan daha fazla değişim isterken buldum.

Katışıksız bunlar namuslu olmaya devam ediyor. , fakat hey ? hala Halo.

Aldatmaca oynamaya gelince, Infinite Halo'nun şimdiye kadarki çap iyisidir.

Kampanya, arkadaşça, bulanık nostaljik duygularınızı uyandırıyor ve anıtsal amma açık yapı falan gelmese ayrıca, keşfedilecek bir kat daha tam bir harekât bölgesi sunuyor.

Infinite'in çok oyunculu maçları hem franchise iyileştirmelerinden yararlanıyor. . Keskin ve büyük ölçekli haritalar, çok vuruşlu yaklaşık başa çıkılması zor kimse papaz adayı silah ve Needler ve Battle Rifle olası hayranların çap sevdiği silahlar eldeki. Bu, oyuncuların kısa boylu menzilli, şiddetli bir bilimkurgu Spider-Man olası haritanın çevrede uçmalarını besleme kimi olta iğnesi olan Grappleshot olası papaz adayı araçlar yoluyla yönlendirilen, beklediğimiz (ve beklediğimiz) animatör Halo deneyimi.< /p>

Değişik açık mizaç aksiyon-macera oyunları ve acele ateşlenen FPS oyunlarıyla karşılaştırıldığında, Halo Infinite bilhassa yenilikçi bazı zımbırtı sunmaz, kıtı kıtına aynı anda viran başarısızlıkları ayrıca yoktur. 20. yılındaki kimi franchise göre bu başarılı yaklaşık göğüs göğüse kavga. Özellikle başka Halo oyunlarına nispeten Infinite, özbeöz hayranın oynamaktan iyi olması zamanı gelmiş biraz başarıdır. ? JC

Marvel'in Galaksinin Koruyucuları

Sonraki yılki Avengers'ın yaşadığı düş kırıklığının arkasında, Marvel's Guardians of the Galaxy'ye zayıf beklentilerle girdim.

Hikaye alevli ilerliyor ve ekibi, görünümlerini ve önemli kadar galaksiyi kurtarmaya çalışırken haşmetli, boyanmış yaklaşık uzay adamı ortamından diğerine götürüyor.

Saf Olarak Peter Quill (başka adıyla Yıldız-) gibi oynayabilirsiniz. Lord), kıtı kıtına ara sıra arkadaşlarınızdan minimum bir tane olmadan kalırsınız. Takım, James Gunn'ın filmlerindeki esprili, acele diyalogları koruyor ve karakterler neredeyse sürekli konuşuyor. Neyse fakat, çetin yaklaşık latife listesi ve hikaye merkezli çizgilerle yazıt, oyunun çap güçlü kısmı. De, bir seviyenin nasıl oynanacağını etkileyebilecek diyalog seçenekleri (bir Telltale oyunundaki olası) vardır.

Eidos-Montréal, Marvel Sinemayla Ilgili Evreninden farklı yaklaşık Muhafız hikayesi yaratma şansına kalıp oldu. Karakterler MCU ekibinden farklı görünüyor, ses çıkarıyor ve hareket ediyor. James Gunn'ın filmlerini ne pek çok sevdiğimi düşünürsek ilk ilkönce bazı sarsıcıydı ama kısa boylu sürede onları sevmeye başladım.

Maalesef dövüş şahane yok. Quill'in silahları başlangıç ilk kez ne yazık ki yetkisiz kalıyor, bu yüzden kavgalar bir kat daha ağır takımın daha iktidardaki yeteneklerini yönetmekle bağıl. Takımı görünüşe göre nefes alma ahize yaklaşık bant olması halinde kimi araya taşıyıcı bazı takviye parçası tamircisi güç sıkıcıyken, kimi hasım karşılaşmaları yersiz geliyor.

Ayrıntılara aka ilgi gösterilerek dalgalı bazı öykü söyleyen mükemmel oyunculu bir macera. Hepsinden iyisi, Quill'in tabancalarını ateşleyemediği amma alanlarda parmak tabancalarını doğrultacak ve "sıralı sıra" sesleri çıkaracak. Bundan hiç sıkılmıyorum. ? Kris Holt, Bağış Yapan Kimse Yazı Ileri Müdürü

Metroid Dread

2002'den durmadan açılış ayrıntılarıyla rahibe adayı, yan kaydırmalı Metroid macerası olan Metroid Dread'in yapacak kaba şeyi vardı. Nintendo, esas formülle hem başarılı (Metroid Prime Üçlemesi) hem de şanssız (Metroid, Başka M) deneyler yaptı, zar zor Dread, işleri pişmemiş alıkoymak uygun yeterince papaz adayı numara öğesi eklerken seriyi köklerine art döndürüyor.

Zar Zor. , bu öyle yüksek süredir dingin olan bazı seride, beni oyuna dertli davranış acemi şeyler değildi. Hiçbir her tarafta aşağıdaki kaydırmalı yaklaşık Metroid oyunu oynamamıştım ve bu taksit, serinin yalan etmesine arkadaş olan "Metroidvania" türünün mükemmele alışılmış çağdaş amma yorumu. Güçlendirmeler aldığınızda türlü buluş, art gözetim ve acemi alanlar açılıyor. Bu, MercurySteam geliştiricisi göre hassasiyetle yürütülen kolay kimi formüldür.

Samus'un güçlü E.M.M.I.

Neyse fakat, tip segmentleri aşacak kadar aşırı ??değiller. Ve geçimsiz olabilseler keza, bu tür acımasız değiller ama, şimdiye kadar şiddetli hüsrana uğradım - en sonunda kimi E.M.M.I.'ı yenmek için ihtiyacınız olan gücü yakında etmenize yetecek pek zorlar. aşırı tatmin edici.

Oyunun art kalanı çok her günkü Metroid'dir, hemen hemen hiç her mahvolmuş güçlerinizi bitmiş kazanma, Dread'in çeşit çeşit dünyalarını keşfetme ve gerçekten epik patron canavarları taşıma yolculuğu size hiçbir de edepli hissettirmiyor. hiçbir ilişkinin kesilmesi. Bunun yerine bana Metroid'in neden Nintendo'nun çap her günkü serilerinden birisi olduğunu hatırlattı. Metroid Dread, Nintendo'ya biraz diziye papaz adayı biraz solgun getirmenin galip yolunu gösterirken bununla birlikte onu tatminkâr bir şekilde ahbap tuttu. ? NI

Acemi Pokémon Snap

Oyuncuların kutsal kaseleri vardır, Half-Life 3 ve Mother 3'ün kanuna göre İngilizce çevirisi olası, hiçbir zaman yapılmayabilecek görmeyi sevdikleri oyunlar yıllardan beri Nintendo 64'ün Pokémon Snap'i. şu listedeki oyunlardan biriydi, On yıldan artı biraz periyot ilk kez The Pokémon Company'ayrıca çalışırken insanların amma Wii yoksa DS sürümü dolayı yalvardıklarını kesinlikle hatırlıyorum.

Pokémon harika görünüyor ve hareket kontrollerini yapma yeteneği fiilen hem de sürükleyiciliğe katkıda bulunuyor. (Gerçi şüphesiz bir kinetik hastası oldum.) Kuş gözlemciliği hayranıyım oysa kuş fotoğrafçılığında kalınlık iyisi değilim. Yani New Pokémon Snap, onları kaydetmenin ve toplamanın hep eğlencesiyle bu kaşıntıyı gerçekte kaşıdı. Bu oyunu oynamayı aşırı sevdim ve sade Todd Snap'in tam kimi parlaması olduğu karşı değil. (Başka şüphesiz acıtmadı.) ? KN

Pikmin Bloom

Bak, Pokémon Go'nun nesnel gibi daha iyi bir hile olduğunu kendine güven dahi görebiliyorum. Yapacak daha kaba işi ve bir kat daha büyük bir topluluğu mevcut. Oysa Pikmin Bloom'u şefkât ediyorum dolayı benden aşırı sınırlı iş istiyor ve bu benim yoğun hayatım karşı biricik. Pokémon aramaya, Poké Topları fırlatmaya ve Baskınlara katılmaya vaktim bulunmayan? ama ne yapabilirim biliyor musun? Etrafına dolaşın ve hata ederken sevimli önemsiz Pikmin tesis çiçeklerine efendi olun. Sizin ve başkalarının diktiği hep çiçekleri düşünmek karşı uygulamayı açmanın çarpıcı biraz yanı geçerli ve Pikmin çok alımlı. Keşfe çıktıklarında çıkardıkları abes sesler? Squee. ? KN

Vadi, Tepe Gölgesi

Kanyon, Shadow of the Crown'un kahramanı Alex, kardeşi tahta rahibe adayı çıkarılmış ve onu krallıklarının ucundaki değersiz bazı kalenin muhafızı yapan yaklaşık prenses.

Dahası, Alex doğduğundan giymiş olarak kördür.

Vadi, Alex'in dünyayı nasıl deneyimlediğini az kalsın ayrıntılarıyla akustik tabanlı olarak taklit etmeye çalışır. Başta Gelen fert amma püf noktası olmasına ise de, menüler dışındaki eşsiz görseller, oyuncuya 3B ortamlar konusunda kimi fikir veren ve günün saati olası biraz bağlamsal ayrıntılar karşılayan yüzen parçacıklardır.

Ekseriya gidilecek yerler ve yapılacak şeylerle dolu amma harita sunan değişik çeşitli RPG'nin farklı olarak, oyuncunun yaptığı hep şey duyduklarına dayanır. Kanyon, oyuncuların uzayda gezinmesine, etkileşimde bulunacak değişik karakterleri bulmasına ve Alex'in kanal arkadaşından kablo almasına kurtarmak karşı uzamsal akustik (bunun için kulaklık gereklidir) kullanır. Sesle Ilgili tasarımı ve deri yağı çekici. Geliştirici göre amaçlanmadıkça, nerede olduğumdan ya da neler olup bittiğinden nadiren emin oldum. Saldırganın nerede olduğunu düşündüğünüze tabi kadar kalkanınızı ve silahınızı üç yönden birine doğrultacağınız göre savaş sırasında hem de dikkatlice dinlemek önemlidir.

Erişilebilirliğe bu böylece ehemniyet veren bir aldatmaca karşı salak ve önsezi hizmet dışı kalmış döküm amacıyla, başkaları için altyazı yoksa denetim her yerde eşleme seçeneklerinin olmaması düş kırıklığı yaratıyor.

The Priz, Shadow of the Crown, oyunların herkes karşı olabileceğini ve olması gerektiğini vurgulayan dikkate değer, unutulmaz bazı deneyimdir. ? KH

Bonus devre

Hayvan Geçişi, Yeni Ufuklar

Bak, Animal Crossing, New Horizons hakkında aşırı konuştuğumu biliyorum. Anca Nintendo, birkaç mehtap öncelikle 2.0 güncellemesini duyurduğunda, zar zor hiperventilasyona başladım ve o zamandan üstünde başım dönüyor. Yüksek zamandır istenen birçok dayandırma son olarak düştü, özellikle da bir kafenin eklenmesi, aynı zamanda çeşit çeşit olay kalitesi iyileştirmesi. Biraz yönlerden yaklaşık olarak en ince ayrıntısına kadar yeni bazı numara benzer, bu neredeyse iki takvim oyunu tekrar her gün oynadığım noktaya kadar canlandırıyor ve tüm rahibe adayı özellikleri denemedim üstelik. Abartısız bitmiş olduğumu sandığım anda? ? KN

Control Ultimate Edition

Kontrol'ün PS5 sürümünü beklediğime sevindim. Hayali acayip tabiat, konsolun yetenekleriyle daha de terbiyeli ülkü getirildi. Işın nezaret birlikte 4K'ayrıca yahut 60 fps'hem çalışıyor olsun, bu güzel amma marifet.

3D ses atmosfere katkıda bulunurken, acele çelme şiddetli kurnaz karşılanır.

DLC'yi ekleyin ve Control Ultimate Edition, The Oldest House'u rastlamak amacıyla ideal biraz iletişim falan görünüyor. Serinin bazı geçen maçına o kadar gündüz saymaya başladım üstelik. ? KH

Disco Elysium

Bu, iki nedenden karşı fen gibi 2021 kategorisinde olabilir. Birincisi, vakitsiz ve ikincisi, oyunun Sonuncu Cut versiyonu bu sene çıkış gücü ve çoktan şiddetli takdire değer kimi başlığa tam sesle ilgili oyun, acemi görevler ve yaygın hile geliştirmeleri ekledi. aynı zamanda, kendinize kimi beğenilme yaptığınız ve oynadığınız sürece hangi kategoriye girdiği kaçınılmaz yok.

Disco Elysium olağanüstü biraz diyalog sistemine efendi olgun, meşgul detaylı biraz rol çalışma oyunudur. , ve biricik kimi oyuncu seçimi ve ifadesi duygusu. Unutkan, alkolik kimi dedektifi canlandırıyor ve alımlı karakterlerle balıketi kirli biraz aleni dünyada geçiyor. Bu, sizi hep nefret halinde düşündürecek, güldürecek ve art tepecek bir oyundur - ve çoğu vakit aynı anda. ? J.C.

.


Teknoloji Haberleri Kategorisinden Haberler