Loydu.com'a Hoşgeldiniz

Sitemizde çeşitli kaynaklardan derlenen haber, bilgi ve içerikleri bulabilirsiniz. Şikayet ve telif bildirimleriniz için lütfen tıklayın.

'The Last of Us Part I' yönetmenleri, oyunun neden orijinaline bu çok mümin kaldığını açıklıyor | Teknoloji

'The Last of Us Part I' yönetmenleri, oyunun neden orijinaline bu çok mümin kaldığını açıklıyor | Teknoloji

The Last of Akıl Part I'in 70 dolarlık fiyatına değip değmeyeceği biraz yandan, bu her yerde yapılanmayla göreceli sual, asıl 2013 oyununun ne böylece değişeceği. Geliştirici Naughty Dog...

The Last of Akıl Part I'in 70 dolarlık fiyatına değip değmeyeceği biraz yandan, bu her yerde yapılanmayla göreceli sual, asıl 2013 oyununun ne böylece değişeceği. Geliştirici Naughty Dog, su terazisi tasarımını, püf noktası mekaniğini ve aktör yükseltmelerini değiştirerek bunu aslına uygun biraz yeniden kurma gibi değerlendirir mi? N,yet bir iki hafta -da, Sony'nin bugünün yayınlanmasından ilk olarak kimi avuç önizleme videosu yayınladığı karşı durumun çok olmayacağı çarpıcı hale geldi. Bunun yerine amaç, muhalif takdirde köklerine bağlı kalacak kimi oyuna aka ölçüde güncellenmiş görseller ve bazı sıra olay kalitesi iyileştirmesi getirmekti.

"Bu, Naughty Dog karşı eşsiz kimi dizayn. Kreatif yönetim kurulu üyesi Shaun Escayg yaklaşık röportajda, "İlk kere aslına uygun bir tekrar tur yaptık" dedi. "Orijinal Kimse oyuna olası olduğunca hazır olmak, deneyimi artıracağını ve geliştireceğini düşündüğümüz şeyleri ilave etmek, hemen hemen deneyimi temelden değiştirmemek istediğimizi -rduk." Bu anlayış, bu civarda görebileceğiniz tüm şeyden, keza insanlara da Enfektelere muhalif verilen savaşlara pek oyuna nüfuz ediyor.

"Bu kavga karşılaşmalarının basmakalıp olduğunu düşünmüyorduk ve fiilen böyle değildi. 'burada bir şeyler almak istiyoruz' diyerek baktığımız katışıksız muamele," şu ekledi oyun direktörü Matthew Gallant.

Bu alanların aslında ikonik olduğunu düşünüyoruz, Sahiden güçlüler, davranmak ve boğuşmak karşı tonlarca farklı seçenek sunuyorlar. Sıklıkla basmakalıp olan iş, belki de bu kavgalardan bazılarının altta yatan teknolojiydi."Teknoloji'tan son an haberleri elde etmek karşı tarayıcı bildirimlerini açın Bildirimleri istediğiniz vakit ayarlar menünüzden bozuk bırakabilirsiniz.şu anda yok Açın Açın

Şahane Orijinal The Last of Us'ta biraz muharebe tasarımcısı olan , ekseriya bundan bir kat daha artı düşmanı olan kavgalara karşın, oyunun kimi zamanda sırf sekiz AI "beyni" beraber başa çıkabileceğini söylüyor. Bu, karakterin nerede olduğuna ve ne yaptıklarına tabi gibi bu beyinleri yeniden etkinleştirmeleri ve çıkmış bırakmaları gerektiği anlamına geliyordu. Analog şekilde, orijinal oyundaki türlü savaşı "el yazısı" iken tanımladı. "Buraya taşınıyorsun, bunu yaparak reaktif veriyorlar, için vakit kalıp olduğumuz uygulayımbilim seviyesi buydu ve akılcı olan buydu ve bayağı iyi sonuçlar aldık" dedi. "Bunlar sahiden olağanüstü dövüşler ve sahiden yeterli dayanıyorlar.

"Düşmanlara 'bu dövüşmek uygun kuvvetli biraz yerleştirme, bu edepli yaklaşık kanat hattı, bu değişik düşmanlar uygun saygın biraz manzara alanı ve bir karşılama yöneticisi katmanı var' seslenmek uygun seviye düzenindeki bilgileri uygulama seçeneğine sahibiz. Bu, NPC'leri savaş içindeki rollere atamaktır," dedi Gallant. "halen galip yan oyuncusu kime olurdu, bu noktayı uğraşmak uygun galip birey ki o olurdu, derhal oyuncuyu kim zorlamalı?" Şimdiye kadarki deneyimlerime uygun, sonuncu sonuç orijinalinden sert daha az varsayım edilebilir amma oyundur - görünmezlikten yakalanırsanız, düşmanlar özellikle daha inatçı sıkılık seviyelerinde acele ve acımasızca ilerler. "Yaklaşık dövüşü on aksine şekilde oynayabilmeli ve on farklı olarak sonuç alabilmelisin," ki ekledi.

Galeri, 'The Last of Akıl Part I' inceleme beyaz perde görüntüleri | 21 Fotoğraf

/21

Galeri, 'The Last of Akıl Part I' çözümleme siper görüntüleri | 21 Resim

/21

Savaşla bağıl yaklaşık değişik aka soru ayrıca Naughty Dog'un 2020'deki The Last of Us Part II'hem de oluşturduğu yeni mekaniklerden bazılarını neden eklemediğiydi. Bu oyunda oyuncular Ellie ve Abby'yi güç ediyor , hep ikisi de çimlerde saklı tutmak amacıyla yerde yatabilir ya da sakınmak için araçların aşağı girebilir.

"Dodge boşlukta diri bazı davranış değil," dedi. "Hasım saldırılarına kullanma talimatları eklemelisiniz ve halen düşmanlar farklı şekilde saldıracaklar. Karşılama alanlarını keza değiştirmeniz gerekebilir, Bu oyundan yayınlamak göre yaklaşık daha sehpa vermelisin." Bunun hem aşırı, Naughty Dog'un oyunun savaşlarında aşılamaya çalıştığı gerilimi azaltmak, sıçratmak eklemek olacaktır.

"Eğer kaçmanız varsa, biraz cins çıkışınız eldeki demektir. Netice birden, çok klostrofobik, dar ve engelleyici amma ağız kavgası ? bu iş üzerinize geliyor ve onu boşa harcamak amacıyla şu kafadan vuruşu yapmanız gerekiyor ? fakat atlatırsanız çok farklı olarak amma bilinç el altında edersiniz," dedi Gallant .

Ama çap önemlisi, Gallant'a dolayı, Joel olarak oynamanın temelde Ellie kadar oynamaktan farklı hissetmesi gerekiyor ve sade onun hareketlerini aktarmak bu farklılıkları azaltacaktır. "Joel'in değişip durma şekli size karakteri etrafında şiddetli faaliyet anlatıyor" dedi. "KI kimi kokuşmuş, o bir girişken, için yaşlı biraz adam. Çekişme şeklinin, Ellie'nin The Last of Akıl Part II'deki mücâdele tarzından şiddetli farklı olarak hissetmesi gerekiyor. DIYE daha genç bir dişil, çevik, ağır farklı amma yeteneği müsait." Hayranlar, Naughty Dog'un oynanışta yaptığı değişikliklerle daha ileri gitmesi gerekip gerekmediği hakkında tartışmaya sürdürme edebilir, ancak Kısım I'deki karakterleri Bölüm II'dekilerden aksine alıkoymak istemeleri keza oranlı.

The Last of Us Part I ekran görüntüsü

Oyuncuların AI güncellemelerinin kapsamını anlaması biraz vakit alabilir, hemen hemen grafiksel iyileştirmeler hemen belirli oluyor .

Örneğin, Joel ve Ellie papaz adayı arkadaşları Henry ve delikanlı kardeşi Sam ile Pittsburgh'un banliyölerinde iletişim alırken, Ellie ve Sam batmış yaklaşık evde yaklaşık kanepede perde arası verirler. Basmakalıp elek görüntülerine baktığımda kanepenin adamakıllı bitmiş tasarlandığını gördüm. Sebep bir tek asıl sandalye tasarımını kullanmıyoruz?

"PlayStation 3'ten beri on almanak sanat yayma ve teknolojideki rehabilitasyon beraber hep şeyi güncellemeye çalışıyoruz," o açıkladı Escayg. "Bu kalınlık çetin görünümlü sedir mi? Bu ortamda ayağa kalkabilir mi? Zamanla nasıl aşınır ve yıpranır? Bu ayarda aydınlatma ve günün saati nasıl çalışır? Dikkatinizi gerçekte Sam ve Ellie'ye mi odaklıyor yoksa dikkatinizi dağıtıyor mu?"

Galeri, 'The Last of Us Remastered' (PS4) birlikte 'The Last of Us Kompartıman I' (PS5) arasındaki kıyas | 12 Resim

/12

Galeri, 'The Last of Akıl Remastered' (PS4) -li 'The Last of Akıl Göz I' (PS5) aralarında karşılaştırma | 12 Resim

/12

Daha geniş anlamda konuşmak gerekirse, Escayg, Naughty Dog'un bütün püf noktası baştan başa binlerce "mikro saptama"dan geçtiğini belirtiyor. "Yaklaşık davranış dikkatini dağıtır mı? Kaldıralım" dedi. "Mutlaka ihtiyacımız geçerli mı? Hayranlar fiilen buna ast mı? Aslında buna emrindeki mıyız?"

Gallant, Naughty Dog'un yaptığı baştan değerlendirmelerin çoğunun, oyunun bölümlerini sebep on yıl önce yaptıkları falan tasarladığına odaklandığını söylüyor.

Artık, hiçbiri PS3 oyununda ya da PS4 remaster'hem dalgın süresiz erişilebilirlik seçeneği mevcut. Sıfat seti, geliştiricinin 2020'keza Kompartıman II'ye koyduğu bütün şeyi ve bir iki acemi eklemeyi içerir. Oyunun başlangıçta erişilebilirlik düşünülerek tasarlanmamasına olduğu halde, Gallant bu özellikleri getirmenin oranla kolay olduğunu söylüyor - anca oyundaki daha biricik sahnelerden bazılarını addetmek bir kat daha zordu. <"aynı Left Behind'daki mini minik oyundur," dedi Gallant. ders minicik numara, Street Fighter II yoksa Mortal Kombat'ta yaptığınız gibi kasılmış kimi periyot içeri kayıtlı amma sıra akım ve tuşa basmanızı gerektiriyor. "Suret-konuşmamızı, hangi düğmelerin girileceğinin talimatlarını aşırı aceleci amma şekilde bildirmek dolayı orada tasarlamamız gerekiyordu, pek girdileri hazırlamak göre zamanınız oldu. Erişilebilirlik danışmanlarıyla çalıştık ve için minik oyunun türlü revizyonlarını denediler. Deneyimin erişilebilir olduğundan sağlama bağlamak için orada bir iki daire çevresi yaptık."

PS5'in DualSense denetleyicisi ve engin haptik sistemi, bu papaz adayı erişilebilirlik seçeneklerinden kimse olan diyalog haptiklerini açtı.

Vurgu neredeydi, bağlantılı neydi? Altyazılarla beraber bu, hikaye bağlamının bir kat daha fazlasını ve sağır oyunculara performansı de sağlıyor."

İnsanlar The Last of Akıl Part I'in değip değmeyeceği üstünde tartışmaya uygulama edecekler. 70 $, Escayg ve Gallant beraber yaptığım hüner, Naughty Dog'un düzey tasarımı ve esas oynanış aynı şeylerin elden geçirilmesi gerektiğine inanmadığını dobra dobra ortaya koydu. Gallant, "Değiştirdiğimiz katışıksız şeyi, tekrar yaptığımız bütün şeyi, asıl vizyonun hizmetinde olacak şekilde ayarladığımız her şeyi, donanımın yapabileceğinden daha aka istedik" dedi. İyi ya da fena, Naughty Dog'un görevi The Last of Akıl'ın yaklaşık versiyonunu, yani Gallant'ın dediği benzer "kendisinin şampiyon versiyonunu" yapmaktı.

.


Teknoloji Haberleri Kategorisinden Haberler